  • 1. Data: 2005-09-05 07:30:00
    Temat: umowa uzyczenia samochodu a wspolwlasciciel
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Umow uzyczenia auta w internecie sporo, sporo tez informacji ale nie
    znalazlem odpowiedzi na moje pytanie.
    Jezdz autkiem ktore jest zarejestrowane na dwie osoby - wlasciciel i
    wspolwlasciciel (czy chyba poprawnie dwoch wspolwlascicieli). Chce napisac
    Umowe uzyczenia samochodu, oczywiscie skorzystam z gotowej z netu. Pytanie
    mam takie: czy dane wlascicieli i wpolwlasciciela trzeba wpisac co za tym
    idzie oba podpisu czy wystarczy ze np wspolwlasciciel spisze z kims Umowe
    uzyczenia pojazdu? Zaznaczam ze nie ma problemu z umieszczeniem obojga
    wspolwlasicieli. Poprostu pytam aby Pani urzedniczka nie cisnela mo Umowa w
    twarz i powiedziala ze ZLE ;)
    Dziekuje!

    --
    pozdrawiam
    BENY

  • 2. Data: 2005-09-05 11:43:54
    Temat: Re: umowa uzyczenia samochodu a wspolwlasciciel
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Beny" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyczenia pojazdu? Zaznaczam ze nie ma problemu z umieszczeniem obojga
    > wspolwlasicieli. Poprostu pytam aby Pani urzedniczka nie cisnela mo Umowa

    Oczywiscie dwa. Samochod ma dwoch wlascicieli, wartosc jest dzielona na pol
    (chyba, ze jest ustalone inaczej), a co za tym i rozporzadzanie pojazdem
    musi byc wspolne.

    Milego dnia.

    --
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2005-09-05 18:34:37
    Od: "Beny" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie dwa. Samochod ma dwoch wlascicieli, wartosc jest dzielona na
    > pol (chyba, ze jest ustalone inaczej), a co za tym i rozporzadzanie
    > pojazdem musi byc wspolne.

    Bardzo dziekuje za odpowiedz. Przyznam szczerze, ze to dla mnie bardzo
    logiczne. Chcialem sie upewnic bo na prawie sie nie znam :)