  • 1. Data: 2005-09-05 08:27:52
    Temat: Jak najtaniej/najprosciej zostac w Polsce ubezpieczonym
    Od: "topek " <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    pisze w sprawie znajomej, nieumiejacej korzystac z netu.
    Kobieta, obywatelka Polski, lekko po 30-tce.
    Na codzien przebywa za granica (rozne kraje UE) no i nie jest w PL ubezpieczona.
    Wczesniej byla ubezpieczona przez ojca w jego zakladzie pracy. Podobno (tak
    twierdza, ja sie nie znam i dlatego pisze tutaj :) mozliwe bylo takie
    ubezpieczanie tylko do 26 roku zycia, wiec kobieta od kilku lat nie jest w PL
    ubezpieczona. Wizyty typu ginekolg, dentysta, ogolny zalatwiane sa prywatnie,
    natomiast chodzi glownie o ewentualna powazniejsza chorobe i dluzszy pobyt w
    szpitalu co moze kosztowac dziesiatki tysiecy zlotych. Jak najtaniej,
    najprosciej moja znajoma moze byc ubezpieczona w PL?

    Z gory dziekuje za zyczyliwe nastawienie :)

    Pozdrawiam
    Przemyslaw

  • 2. Data: 2005-09-05 08:46:06
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    topek napisał(a):
    > [..] Jak najtaniej,
    > najprosciej moja znajoma moze byc ubezpieczona w PL?

    http://www.nfz.gov.pl/new/index.php?katnr=2&dzialnr=
    1&artnr=1443

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-09-05 10:16:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Zarejestrować się jako osoba bezrobotna.

  • 4. Data: 2005-09-05 10:29:45
    Od: "topek " <t...@N...gazeta.pl>

    > Użytkownik "topek " <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zarejestrować się jako osoba bezrobotna.
    Witaj,
    jak pisalem w poscie otwarcia, znajoma przebywa za granica i nie moze
    regularnie sie "odhaczac" w UP.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 5. Data: 2005-09-05 10:57:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    topek napisał(a):
> [...]
    > szpitalu co moze kosztowac dziesiatki tysiecy zlotych. Jak najtaniej,
    > najprosciej moja znajoma moze byc ubezpieczona w PL?

    Niech znajdzie znajomą firmę, która ją zatrudni np. na umowę zlecenie
    na jakąś śmieszną kwotę (np. 10zł miesięcznie). Od tego będą płacone
    jeszcze śmieszniejsze składki na ZUS i wydawane drugi RMUA, uprawniające
    do bezpłatnego leczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 6. Data: 2005-09-06 08:19:53
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2005 10:29:45 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > Witaj,
    > jak pisalem w poscie otwarcia, znajoma przebywa za granica i nie moze
    > regularnie sie "odhaczac" w UP.

    Ale nie ma przeszkody, żeby zarejestrowała się, następnie przed wyjazdem
    wyrejestrowała. Po powrocie znowu rejestracja. Pewnie powiesz, że to
    uciążliwe, ale coś za coś...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 7. Data: 2005-09-12 11:14:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    [ciach ...]

    I nikogo nie zastanawia i nie martwi fakt że będziecie płacić za chorobę
    pani która pracuje zagranicą ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 8. Data: 2005-09-12 11:28:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > I nikogo nie zastanawia i nie martwi fakt że będziecie płacić za chorobę
    > pani która pracuje zagranicą ...

    Nie trolluj ;)

    L.