  • 71. Data: 2014-01-08 20:24:16
    Temat: Re: Wypadki a promile
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lak2bo$3jv$6@node2.news.atman.pl...

    > a w jednym stanie to marycha na legalu i mozna prowadzic

    A czy w tym stanie sprzedają także legalnie alkohol? Jeśli tak, to można się
    nim najebać jak stodoła i prowadzić!

    ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

  • 72. Data: 2014-01-08 20:26:19
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

    > czeka czy nie czeka - ok 90 tys co roku lapia. I drugie tyle rowerzystow.
    > Jakby tak chciec wszystkich na rok posadzic, to trzeba tyle miejsc w
    > zakladach przygotowac.

    Niewykonalne. Już 70 tysi czeka na wolne miejsce.
    Mam pomysła. Dawać bransolety i musi delikwent w domciu siedzieć. Jak
    wyjdzie, ładujek wybuchowy nóżkę urywa! Zajebiste i tanie.

    ubawiony

  • 73. Data: 2014-01-08 21:40:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 19:10, u2 wrote:

    > posilkujesz sie danymi wzietymi z bani, wiec i wnioski musza byc do
    > bani. prosta logika, moze miales logike w szkole, ale zapomniales, albo
    > nie zrozumiales.

    nie umiesz odpowiedziec, czy w podanym przykladzie wzroslo czy spadlo.

    a to zadanie dla sredniego gimbusa.

    widac jestes ponizej sredniej, CBDU.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 74. Data: 2014-01-08 21:41:47
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 20:26, Bogdan Idzikowski wrote:

> [...]
    > Mam pomysła. Dawać bransolety i musi delikwent w domciu siedzieć. Jak
    > wyjdzie, ładujek wybuchowy nóżkę urywa! Zajebiste i tanie.

    kr

  • 75. Data: 2014-01-08 21:42:11
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > Mam pomysła. Dawać bransolety i musi delikwent w domciu siedzieć. Jak
    > wyjdzie, ładujek wybuchowy nóżkę urywa! Zajebiste i tanie.

    kradniesz moj pomysl!!!!!

    to ze troche zmienisz, to nic nie znaczy!!!

  • 76. Data: 2014-01-08 21:43:22
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 20:24, Bogdan Idzikowski wrote:

    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lak2bo$3jv$6@node2.news.atman.pl...

    > A czy w tym stanie sprzedają także legalnie alkohol? Jeśli tak, to można
    > się nim najebać jak stodoła i prowadzić!

    za prowadzenie na alko jest czapa.

  • 77. Data: 2014-01-08 22:03:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.01.2014 16:49, hikikomorisan pisze:
    /..../

    > na badanie krwi po tym jak alkomat pokaze, ze jest podejrzenie iz pil.

    Ale to Twój problem, że masz taki alkomat, który pokazuje fałszywe
    podejrzenie

  • 78. Data: 2014-01-08 22:04:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No ale problem nie jest w danym miejscu i czasie, a w ogóle. Ile procent
    > kierujących w danej chwili w ten sposób zbadamy?

    Oczywiscie ze problem nei jest w danym miejscu w danym czasie.
    Ale jak zbadasz wszystkich w danym miejscu i danym czasie to mozesz
    wyciagac jakieś szersze wnioski.
    A jeszcze jak dobrze i reprezentatywnie dobierzesz miejsce i czas to tym
    bardziej.

    Ile? Nie mam pojecia. Kilkaset?

  • 79. Data: 2014-01-08 22:29:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 08.01.2014 22:03, Smok Eustachy wrote:
    > W dniu 08.01.2014 16:49, hikikomorisan pisze:
    > /..../

    > Ale to Twój problem, że masz taki alkomat, który pokazuje fałszywe
    > podejrzenie

  • 80. Data: 2014-01-08 22:55:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA2AFE03D4BF11budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > wyciagac jakieś szersze wnioski.
    > A jeszcze jak dobrze i reprezentatywnie dobierzesz miejsce i czas to tym

    Kilkaset procent?