  • Data: 2006-08-02 00:31:17
    Temat: Wypadek!
    Od: "ANUSIA" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziewięć dni temu (niedziela-dzień wolny od pracy)zostałam
    dotkliwie ugryziona przez dużego psa(nos i policzek).Pies był na
    swoim terenie,tzn.w swoim domu.Ja natomiast bylam gościem w tym
    domu.Nie obeszło się bez interwencji chirurga.Najcieńszą nitką
    jaką ,w moin przekonaniu posiadał szpital ,załatano mi policzek i
    kawałek nosa.Ale jestem oszpecona do końca moich dni.Czy uzyskam
    jakieś odszkodowanie z PZU(Jestem w pracy ubezpieczona,co miesiąc mam
    regularnie potrącaną składkę).Nie chce występować z roszczeniami
    wobec właściciela.Wcześniej znałałam tego psa, nie był to moj
    pierwszy kontakt z nim.Pies jest z natury łagodny.W dniu wypadku
    wcześniej bawił sie ze mną piłeczką .Zaatakował mnie w chwili,gdy
    chciałam otworzyć drzwi od łazienki właściciela.Nie wiem ,czy
    ubezpieczenie w PZU,opłacane przez zakład pracy(oczywiście z moich
    poborów)obejmuje tego rodzaju wypadki?A jeśli obejmuje,to w jakiej
    wys.mogę uzyskać odszkodowanie?Jestem załamana psychicznie.KOBIETA Z
    BLIZNĄ.Anna.