  • Data: 2006-08-02 23:28:11
    Temat: Re: Wypadek!
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Piszesz,ze pies powinien zostac zlikwidowany.Tak nie mozna.Sama
    >również jestem wlascicielką psa.Anusia.

    Taka jest procedura w przypadku pogryzienia człowieka przez psa.

    Wpierw pies idzie na obserwację, między innymi pod kątem wykluczenia
    wścieklizny, a następnie w przytłaczającej większości, weterynarz wydaje
    decyzję o uśpieniu. Pies (nawet spokojny) który nagle i bez powodu
    zaatakował człowieka, może to zrobić i drugi raz, jest krótko mówiąc
    nieprzewidywalny.