  • 1. Data: 2003-06-22 21:12:44
    Temat: Wynajem.... zabezpieczenie
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    W jaki sposob mozna sie zabezpieczyc (jakie formy najczesciej sie stosuje)
    przed niesolidnym placeniem za wynajete mieszkanie?

    -----------------
    Pozdrawiam,
    Wildcat

  • 2. Data: 2003-06-23 09:00:12
    Temat: Re: Wynajem.... zabezpieczenie
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Wildcat wrote:
    > W jaki sposob mozna sie zabezpieczyc (jakie formy najczesciej sie
    > stosuje) przed niesolidnym placeniem za wynajete mieszkanie?

    kaucja ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-06-23 10:04:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wildcat" <w...@s...com> napisał w wiadomości
    > W jaki sposob mozna sie zabezpieczyc (jakie formy najczesciej sie stosuje)
    > przed niesolidnym placeniem za wynajete mieszkanie?

    Niewątpliwie skuteczne byłoby dobrowolne poddanie się egzekucji w akcie
    notarialnym, ale wymaga trochę zachodu. I oczywiście warunek podstawowy, to
    posiadanie jakiegoś majątku/pracy przez najemcę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-06-23 17:46:10
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    > Niewątpliwie skuteczne byłoby dobrowolne poddanie się egzekucji w akcie
    > notarialnym, ale wymaga trochę zachodu. I oczywiście warunek podstawowy,
    > posiadanie jakiegoś majątku/pracy przez najemcę.

    W jednym w biur posrednictwa poradzono mi, ze spisuje sie podpisane "in
    blanco" bez daty - Rozwiazanie umowy za obopolna zgoda.... gdy gosc nie
    placi wpisuje sie date i koniec mieszkania.... a jak w praktyce?

    Pozdrawiam,
    Wildcat