  • 1. Data: 2003-06-23 00:33:44
    Temat: Pytanie do Sandry
    Od: "Zbigniewn" <Z...@i...pl>

    Jestem nominalnym współwłaścicielem mieszkania zadłużonego na ponad
    60.000zł. Jest uprawomocniony wyrok o licytacji, ale sprawa przeciąga sie w
    nieskończoność, a zadłużenie gwałtownie rośnie i niedługo przekroczy wartość
    nieruchomości.
    Mnie zależy na wyplątaniu sie z fikcyjnej własności, bo mieszkanie zajmuje
    samotnie eks-żona, a ja mam ciągłe obciązenia komornicze od 10 lat.
    Adwokat praktycznie nic nie uzyskał w mojej obronie i faktycznie to chyba
    dosłownie nic nie robi w mojej obronie.
    Czy mogę Cię prosić o poradę jak działać aby w obecnym stanie rzeczy uwolnić
    się od fikcyjnej współwłasności . Prosze Cię o sygnał na adres prywatny, bo
    czytając grupę mam wrażenie, że Ty znasz rozwiązania na wszystkie problemy.
    Pozdrawiam i prosze o oodpowiedź.
    ZbigniewN
    z...@i...pl

  • 2. Data: 2003-06-23 11:16:23
    Temat: Odp: Pytanie do Sandry
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Zbigniewn <Z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@a...krakow.dialup.inetia
    .pl...
> [...]
    bo
    > czytając grupę mam wrażenie, że Ty znasz rozwiązania na wszystkie

    wiec prosze odnosnie tej fikcyjnej współwłasności coś więcej mi napisać na
    moją skrzynke ...dokładniej opisać ,jakie układy i od kiedy panują w związku
    i jak doszło do tego,że eks żona tylko tam przebywa ,czy zapadło jakieś
    orzeczenie odn. Waszego związku i jakiej treści

    pozdrawiam
    Sandra