  • 1. Data: 2003-06-22 19:03:45
    Temat: Dziennik urzędowy KGP
    Od: "Piotr" <t...@o...pl>

    Dziennik Urzędowy KG Policji jest już częściowo opublikowany na stronie
    www.policja.gov.pl , lecz brakuje tam kilku numerów i załączników. Czy ktoś
    z Was go prenumeruje albo ma dostęp ?
    Chodzi mi o kilka danych z :
    - załączniki 1-10 do decyzji nr 34 z 12 lutego 2003
    - zarz. nr 19/2000 /Dz.Urz. nr 1/01 poz. 2/
    - zarz. nr 1/2001 /Dz. Urz. nr 3/01 poz.25/
    Chyba są jawne ?
    Pozdrawiam.

    P.S.
    Chętnie nawiążę kontakt z osobami interesującymi się tematyką
    prawno-organizacyjną służb mundurowych.
    t...@o...pl

  • 2. Data: 2003-06-22 23:35:36
    Temat: Re: Dziennik urzędowy KGP
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    On Sun, 22 Jun 2003 21:03:45 +0200, Piotr wrote:

    > Dziennik Urzędowy KG Policji jest już częściowo opublikowany na stronie
    > www.policja.gov.pl , lecz

    Przepraszam,że nie na temat,ale tak przy okazji zapytam(skoro czytujesz te
    Dzienniki Urzędowe):czy wiesz może jakie testy(i ile jest tych testów)musi
    przejść facet,który się stara o pracę w policji,w "drogówce"?...Oraz jaka
    jest górna granica wieku jeśli chodzi o przyjęcie starającego się.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja

  • 3. Data: 2003-06-23 16:05:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A nie brakuje ich czasami z tego powodu, że są niejawne? 19/00 chyba tak, z
    tego co pamiętam. Pozostałe akurat mi nic nie mówią.

  • 4. Data: 2003-06-23 17:32:09
    Od: "Piotr" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@B...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przejść facet,który się stara o pracę w policji,w "drogówce"?...Oraz jaka
    > jest górna granica wieku jeśli chodzi o przyjęcie starającego się.

    Niestety nie znalazłem takich dokładnych danych, bo programy szkolenia są w
    załącznikach, których nie ma. Jeśli chodzi o testy, to nie wiem czy
    interesuje Cię postępowanie kwalifikacyjne, czy egzaminy podczas szkolenia
    podstawowego.
    Postępowanie kwal. reguluje rozporządzenie cytowane na www.policja.gov.pl..
    Z tego co wiem to w post. kwalifikac. jest egzamin sprawności fizycznej
    /badanych jest kilka cech fizycznych/, test psychologiczny itp.

  • 5. Data: 2003-06-23 17:36:26
    Od: "Piotr" <t...@o...pl>

    > A nie brakuje ich czasami z tego powodu, że są niejawne? 19/00 chyba tak,
    > tego co pamiętam. Pozostałe akurat mi nic nie mówią.

    To mógłbyś przypomnieć sobie czy 19/00 jest faktycznie niejawne ?
    1/01 to "(...) w sprawie pełnienia służy na drogach (...)".
    Wymienione załączniki dotyczą struktury OPP, to zarządzenie (ale bez zał.)
    jest obecnie
    dostępne na stronie KGP.

    A czy przypadkiem niejawnych zarządzeń nie oznacza się przed ich właściwym
    numerm cyfrą "0" jeśli są tajne, a skrótem "pf" jeśli są poufne?