  • 1. Data: 2003-06-22 21:11:19
    Temat: Metraż w domu studenckim na mieszkańca
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam szanownych grupowiczow !
    Czy ktos sie orientuje, czy istnieja przepisy okreslajace, jaka minimalna
    powierzchnia mieszkalna powinna przypadac na jedna osobe ? W szczegolnosci
    chodzi mi o domy studenckie. Slyszalem, ze w pokoju w akademiku powinno
    przypadac co najmniej 5m2 na mieszkanca. Szukam do tego wykladni prawnej z
    namiarami na konkretna nazwe ustawy/rozporzadzenia/co tam jeszcze. Moje
    poszukiwania w sieci spelzly na niczym, a bardzo mi zalezy zeby miec odpowiedz
    do jutra rano.

    Z gory dziekuje
    Pawel Wierzbicki

  • 2. Data: 2003-06-22 23:06:48
    Temat: Re: Metraż w domu studenckim na mieszkańca
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    > namiarami na konkretna nazwe ustawy/rozporzadzenia/co tam jeszcze. Moje
    > poszukiwania w sieci spelzly na niczym, a bardzo mi zalezy zeby miec

    § 14.2 Pomieszczenia mieszkalne w domach studenckich powinny zapewniać
    co najmniej 5 m2 powierzchni mieszkalnej na jedną osobę.

    Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 1998 r.
    w sprawie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w szkołach wyższych
    Dz.U.1998.37.209