  • 31. Data: 2012-01-21 19:39:49
    Temat: Re: Wynajem + brak meldunku + sasiad grozacy policja
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    W statucie spółdzielni mogła być wymagana zgoda spółdzielni na wynajem lokalu
    osobom trzecim.
    Przykładowo nie wiemy, czy to nie jest mieszkanie lokatorskie.
    Tak czy inacej właścicielem lokalu spółdzielczego jest spółdzielnia.
    Kiedyś był wymagany podpis spółdzielni na druku wniosku meldunku.
    Jak to na dziś prawo reguluje to nie wiem.

    BTW "moja" wspólnota (nie spółdzielnia) właśnie rozesłała 4-stronicową (!!!!)
    ankietę z przeróżnymi pytaniami, w tym m.in. o osoby mieszkające, osoby
    zamldowane, w tym imiona nazwisk (!!!) itp. itd.
    I się nie śmiejcie - w zarządzie jeden radca prawny i jedna kobieta ponoć z
    licencją zarządcy nieruchomości (50-55 l. ;-))

    -----

  • 32. Data: 2012-01-21 21:03:15
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Wg isip (kodeks wykroczeń) przepis zostanie wykreślony 1.1.2013.

    Albo znowu odroczą.

    MJ

  • 33. Data: 2012-01-21 21:21:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 3:03 PM, Michal Jankowski wrote:

    > Albo znowu odroczą.
    >
    > MJ

    juz jest w DU, wiec raczej nie. Ale cholera ich wie

  • 34. Data: 2012-01-21 21:59:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > juz jest w DU, wiec raczej nie. Ale cholera ich wie

    Tak to piszesz, jakby daty 1.1.2012 (i nie tylko) nie było w DU.

    USTAWA
    z dnia 24 września 2010 r.
    o ewidencji ludności

    Art. 62. W ustawie z dnia 20 maja 1971 r. -- oKdeks wykroczeń
    (...) uchyla się art. 147.
    Art. 80. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2011 r.

    USTAWA
    z dnia 9 czerwca 2011 r.
    o zmianie ustawy o dowodach osobistych i ustawy o ewidencji ludności

    Art. 2. W ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
    (...) wprowadza się następujące zmiany:
    8) art. 80 otrzymuje brzmienie:
    ,,Art. 80. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 r.".

    USTAWA
    z dnia 15 grudnia 2011 r.
    o zmianie ustawy o ewidencji ludności

    Art. 1. W ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności
    (...) art. 80 otrzymuje brzmienie:
    ,,Art. 80. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 r.".

    Wesołego

    MJ

  • 35. Data: 2012-01-21 22:03:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > juz jest w DU, wiec raczej nie. Ale cholera ich wie

    Tak to piszesz, jakby daty 1.1.2012 (i nie tylko) nie było w DU.

> [...]

    Art. 62. W ustawie z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń

  • 36. Data: 2012-01-21 23:53:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-20 16:13, Q pisze:
> [...]
    > tylko o "glosne chodzenie" po nieco starym, trzeszczacym parkiecie...
    >
    > Znajomy chodzi po mieszkaniu cicho, w miekkich kapciach
    > i naprawde z jego punktu widzenia jest cicho.
    > Sasiad z dolu natomiast czepia sie, ze jest glosno
    > i zagrozil policja (i ze policja zrobi mu eksmisje),
    > ale nie z powodu halasu, tylko z powodu braku zameldowania.
    > Sasiad jest w radzie wspolnoty mieszkaniowej (chyba jest przewodniczacym)
    > i zobaczyl w papierach, ze znajomy nie jest zamledowany.
    >
    > Jakie jest najlepsze wyjscie z takiej sytuacji (poza zmiana mieszkania)?

    Zapłacic dzielnicowemu mandat za niezameldowanie się.

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-01-22 00:26:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 5:53 PM, Animka wrote:

    > Zapłacic dzielnicowemu mandat za niezameldowanie się.

    ta, najlepiej w prywatną kieszeń.

  • 38. Data: 2012-01-22 10:18:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.01.2012 01:26, witek pisze: