    From: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem + brak meldunku + sasiad grozacy policja
    Date: Sat, 21 Jan 2012 19:39:49 +0000 (UTC)

    W statucie spółdzielni mogła być wymagana zgoda spółdzielni na wynajem lokalu
    osobom trzecim.
    Przykładowo nie wiemy, czy to nie jest mieszkanie lokatorskie.
    Tak czy inacej właścicielem lokalu spółdzielczego jest spółdzielnia.
    Kiedyś był wymagany podpis spółdzielni na druku wniosku meldunku.
    Jak to na dziś prawo reguluje to nie wiem.

    BTW "moja" wspólnota (nie spółdzielnia) właśnie rozesłała 4-stronicową (!!!!)
    ankietę z przeróżnymi pytaniami, w tym m.in. o osoby mieszkające, osoby
    zamldowane, w tym imiona nazwisk (!!!) itp. itd.
    I się nie śmiejcie - w zarządzie jeden radca prawny i jedna kobieta ponoć z
    licencją zarządcy nieruchomości (50-55 l. ;-))

    -----