  • 21. Data: 2012-01-21 12:48:35
    Temat: Re: Wynajem + brak meldunku + sasiad grozacy policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.01.2012 13:36, Liwiusz pisze:

    > Wszystko wygląda na to, że kary już nie ma. I bardzo dobrze. Skończy się
    > straszenie nią na pl.soc.prawo, niczym czarną wołgą :)

    I dobrze i niedobrze... Zostaje "pusty" przepis, za którego złamanie
    nawet teoretycznie kara nie grozi, no i pozostaje burdel z urzędową
    korespondencją, co może być pięknie wykorzystywane przez różnych
    oszustów i ich windykatorów.

    Wg. mnie powinien być centralny rejestr "skrzynek kontaktowych"
    obywateli, tak żeby tylko korespondencja wysyłana tam była "ważna", ale
    za to żeby była zawsze "ważna". Nawet jeśli będzie to skrytka pocztowa
    na jakiejś poczcie...

  • 22. Data: 2012-01-21 12:50:52
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-01-21, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

> [...]
    > obywateli, tak żeby tylko korespondencja wysyłana tam była "ważna", ale
    > za to żeby była zawsze "ważna". Nawet jeśli będzie to skrytka pocztowa

    Prawda. Obecne przepisy nie przewidują w ogóle sytuacji osób które nie
    chcą mieć stałego miejsca zamieszkania, bo lubią co jakiś czas zmieniać
    otoczenie. Ja się np. co jakiś czas przeprowadzam i mi z tym całkiem dobrze,
    a na wynajmie mogę sobie pozwolić na o wiele bardziej wypasione chaty
    niż przy ich kupnie. :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2012-01-21 13:14:26
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Zacząc uczciwie płacić za tą wodę, gaz, windę i śmieci liczone od każdej
    zamieszkałej osoby.

    -----

  • 24. Data: 2012-01-21 13:49:02
    Od: "Mini Moda" <m...@N...fm>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zacząc uczciwie płacić za tą wodę, gaz, windę i śmieci liczone od każdej
    > zamieszkałej osoby.

    A skąd wiesz, że nie płaci więcej.
    Jezeli mieszka sam, a do spółdzielni zgłoszona jest rodzina właściciela,
    powiedzmy on z z żoną i dwójką dzieci...?

    Magda

  • 25. Data: 2012-01-21 14:38:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 4:39 AM, Q wrote:

    > Kary nie ma w ogole?
    > Nawet po 30 dniach (a nie 3 - jak do konca 2011)?

    ops, od 1 stycznia 2013 roku.

    znajdz sobie aktualny kodeks wykroczne na stronach sejmu i poszukja art 147.
    narazie grozi grzywna

  • 26. Data: 2012-01-21 14:40:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 6:36 AM, Liwiusz wrote:

    > Wszystko wygląda na to, że kary już nie ma. I bardzo dobrze. Skończy się
    > straszenie nią na pl.soc.prawo, niczym czarną wołgą :)

    sprawdzilem.
    dopiero za rok nie bedzie

    art 147 kw

  • 27. Data: 2012-01-21 14:40:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/21/2012 6:48 AM, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
    > obywateli, tak żeby tylko korespondencja wysyłana tam była "ważna", ale
    > za to żeby była zawsze "ważna". Nawet jeśli będzie to skrytka pocztowa

    zgadzam sie

  • 28. Data: 2012-01-21 14:48:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 15:40, witek pisze:

    > sprawdzilem.
    > dopiero za rok nie bedzie
    >
    > art 147 kw

    No to jeszcze możecie straszyć :)

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2012-01-21 17:13:38
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zacząc uczciwie płacić za tą wodę, gaz, windę i śmieci liczone od każdej
    > zamieszkałej osoby.

    ???

  • 30. Data: 2012-01-21 18:56:11
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>