  • 51. Data: 2021-11-08 10:45:19
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6188eda6$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 09:47, J.F. pisze:

    >Ale kto ma rozszerzyć?

    Obywatel sobie?

    Wlasciwie, jakby kierownik przygotowal izolatorium w firmie, to by
    chyba chyba mozna przewiezc izolowanego karetka.
    A po dwoch godzinach by sie rozmyslil, albo okazalo, ze izolatorium
    nie spelnia wymagan :-)

    >A on ci bezczelnie powie, żebyś na infolinie zadzwonił, to ci
    >morawiecki przyniesie:P Pojebało cię - kulson użyteczny społecznie?

    To skarge na niego napisze, do Morawieckiego i po co mu to w aktach ?
    :-P

    >No ale rozporządzenia może mieli? Obwieszczenia o egzekucjach nawet
    >celowo rozpowszechniali więc się nie kryli z mordowaniem ludzi.

    Ale to wiesz - niewielkich ilosci, w celu zapewnienia porzadku,
    i co by nie mowic - choc niezgodne z konwencjami, to okazaly sie dosc
    skuteczne.

    >No ale już rozmawialiśmy o tym. Nawet obecnie funkcjonariusze
    >twoerdzą, że co ich jakieś konwencje - oni nie od tego - działają na
    >podstawie rozporządzenia a wszystko wyżej to nie ich zmartwienie:P

    No ale potem sie okazuje, ze stara, podpisana, obowiazuje - i dobry
    powod do skazania :-)

    >Ciężka sprawa. IMHO sprzątanie po pisie będzie odbywać się na pisich
    >zasadach. Czyli robimy co chcemy/musimy, niech się do sądów odwołują.
    >A w sądach jeszcze pewnie będą pamiętać. A jak nie to się pozmienia
    >prezesów i będą sprawy czekać ad mortem defecatium.

    Tym niemniej - jako osoby o wybitnej znajomosci prawa, powinny
    wiedziec ze bezprawnie zostaly wybrane :-)

    J.

  • 52. Data: 2021-11-08 11:08:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Art. 45.2 pkt. 1 Prawa o Ruchu Drogowym.

    "korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki lub
    mikrofonu w ręku"

    To nie bardzo widze jak udowodnic nawet z monitoringu jeśli ktoś się
    postara.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2021-11-08 11:09:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 10:45, J.F. pisze:

    > Obywatel sobie?

    To tak nie działa:P

    > Wlasciwie, jakby kierownik przygotowal izolatorium w firmie, to by chyba
    > chyba mozna przewiezc izolowanego karetka.

    Trzeba by dobrze poczytać:P Ale wydaje mi się, że wpisujesz miejsce
    kwarantanny i tam masz być.

    > To skarge na niego napisze, do Morawieckiego i po co mu to w aktach ? :-P

    Chuja mu zrobią. "w odpowiedzi na Pana pismo z dnia... nie dopatrzono
    się nieprawidłowego zachowania nadperspiratora kulsona. Pouczenie...
    organ ma prawo pozostawić sprawy już rozpatrzone bez odpowiedzi" -
    czytaj odwołuj się pan przez okno.

    > Ale to wiesz - niewielkich ilosci, w celu zapewnienia porzadku,

    Rozporządzenie nie precyzuje w jakich celach, a w szczególności czy cele
    podane przy powodzie mordowania muszą być prawdziwe. Można wpisać
    cokolwiek, potem się najwyżej wyprostuje. Przypomina ci to coś?

    > i co by nie mowic - choc niezgodne z konwencjami, to okazaly sie dosc
    > skuteczne.

    No właśnie - a filozofowie i prawnicy na gestapo źle konczyli - znów coś
    mi w głowie świta;) A i głupich dziennikarzy nie było, więc nie
    rozpisywali się dla klikbiatów:P

    > No ale potem sie okazuje, ze stara, podpisana, obowiazuje - i dobry
    > powod do skazania :-)

    No ale to potem. I głupia sprawa - oazaywało się że ja tylko wykonywałem
    rozkazy nie działa. To znaczy nie działa jak ktoś zapytał. Większości
    nie zapytano i mieli się całkiem dobrze i nawet kariery po wojnie robili.

    > Tym niemniej - jako osoby o wybitnej znajomosci prawa, powinny wiedziec
    > ze bezprawnie zostaly wybrane :-)

    I wiedzą. Ale przecież to ich prywatne zdanie - trybunał kulinarny się
    nie wypowiedział, albo się wypowiedział z sympatią (wymuszoną lub
    spontaniczną - się okaże jak zaczną kucharzy pytać czy oni przypadkiem
    też rozkazu jedynie nie wykonywali).

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-11-08 11:17:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To tak nie działa:P

    >Trzeba by dobrze poczytać:P Ale wydaje mi się, że wpisujesz miejsce
    >kwarantanny i tam masz być.

    A jak sie nie nadaje

> [...]
    >się nieprawidłowego zachowania nadperspiratora kulsona. Pouczenie...
    >organ ma prawo pozostawić sprawy już rozpatrzone bez odpowiedzi" -

    Ze mu ch* zrobia, to wiadomo, ale co sie rozni zdenerwuja, to moje :-)

> [...]
    >cele podane przy powodzie mordowania muszą być prawdziwe. Można
    >wpisać cokolwiek, potem się najwyżej wyprostuje. Przypomina ci to

    Ale poczatkowo byly prawdziwe, lub w miare prawdziwe - odwet za smierc
    neimieckich zolnierzy/obywateli, albo za pomoc partyzantom/bandytom.
    Albo za ukrywanie Zydow ...

> [...]
    >spontaniczną - się okaże jak zaczną kucharzy pytać czy oni
    >przypadkiem też rozkazu jedynie nie wykonywali).

    Jak sie wypowie za bardzo, to sie zrobi referendum i go rozwiaze w
    calosci :-)

    J.

  • 55. Data: 2021-11-08 11:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 11:17, J.F. pisze:

    > A jak sie nie nadaje

    To słabo dla pracownika - będzie musiał robić nadgodziny;) A tak na
    poważnie to do izolatorium.

    > Ze mu ch* zrobia, to wiadomo, ale co sie rozni zdenerwuja, to moje :-)

    NIkt się nie zdenerwuje, chyba nie myślisz że to komendant pisze:P

    > Ale poczatkowo byly prawdziwe, lub w miare prawdziwe - odwet za smierc
    > neimieckich zolnierzy/obywateli, albo za pomoc partyzantom/bandytom.
    > Albo za ukrywanie Zydow ...

    Zaraz, zaraz - a niby po co tych żydów tak szukali? :P No i sądzisz, że
    tym, co "początkwo prawdziwie" odpuszczano w czasie procesu? Jeśli już
    to po prostu odpuszczano cały proces, bo sądy się nie wyrabiały.

    > Jak sie wypowie za bardzo, to sie zrobi referendum i go rozwiaze w
    > calosci :-)

    Chyba się tak nie da - to organ konstytucyjny - nie bardzo widzę jak go
    referendalnie rozwiązać. Obstawiam że najprościej i najskutaczenie
    będzie metodą "pis" - wy przepraszacie i spierdalacie, a my wam nic nie
    zrobimy. Jak będziecie grzeczni to nawet zostaniecie w stanie spoczynku
    i kasa będzie się zgadzać. A jak nie, to się dokładniej sprawie
    przyjrzymy, emka papa a może i któremuś dla przykładu się do dupy
    dobierzemy. Znaczy nie jakiś tam trybunał stanu, ale każdy ma rzeczy o
    których publicznie gadać nie chce, więc po co zamieszanie robić? Nawet
    na banasia zadziałało, tylko głupia marszałek nie wzięła od niego kartki
    z dymisją, bo domagała się jakiś przeprosin - no to się wkurwił i po co
    to komu było?

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2021-11-08 11:39:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Później nastały PPR, UB, PZPR, SB, MO i ORMO.

    -----

  • 57. Data: 2021-11-08 13:12:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >To słabo dla pracownika - będzie musiał robić nadgodziny;) A tak na
    >poważnie to do izolatorium.

    Chodzi mi o utrate mozliwosci do odbywania kwarantanny.

    Dach sie zawalil, pozar w garazu, czy zwykly brak pradu/gazu/wody ...
    i co - trzeba zmienic lokum.

    P.S
    https://www.youtube.com/watch?v=VGJLKhsLx18
    How to spread hepatitis around the world without leaving your house

    >NIkt się nie zdenerwuje, chyba nie myślisz że to komendant pisze:P

    Jak biuro premiera sprawe tak zalatwi, to istotnie nikt, ale jak
    puszcza do zalatwienia dalej?

    A jak ja odpowiedz do gazety lub telewizji wysle ?

    >Zaraz, zaraz - a niby po co tych żydów tak szukali? :P No i sądzisz,
    >że

    W celu umieszczenia w getcie.

    >tym, co "początkwo prawdziwie" odpuszczano w czasie procesu? Jeśli
    >już to po prostu odpuszczano cały proces, bo sądy się nie wyrabiały.

    Jak wladze okupacyjne wydaly zarzadzenie, ze kazdy Zyd ma sie zglosic
    do getta, pod grozba kary smierci,
    to nie wiem czy jakiegos szeregowego zolnierza za to skazali.

> [...]
    >będzie metodą "pis" - wy przepraszacie i spierdalacie, a my wam nic
    >nie zrobimy. Jak będziecie grzeczni to nawet zostaniecie w stanie

    Mowisz, ze to metoda PiS ?

    Metoda PiS to bedzie, jak Sejm w nocy uchwali, prezydent w nocy
    podpisze,
    i na drugi dzien TK bedzie rozwiazany.
    A protesty ... poczekaja do rozpatrzenia przez nowy TK :-)
    Albo im sie wyroku nie opublikuje :-)

    J.

  • 58. Data: 2021-11-08 15:41:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 13:12, J.F. pisze:

    > Chodzi mi o utrate mozliwosci do odbywania kwarantanny.
    >
    > Dach sie zawalil, pozar w garazu, czy zwykly brak pradu/gazu/wody ... i
    > co - trzeba zmienic lokum.

    No izolatorium. Zresztą to musiałby być bardzo oddany pracownik, żeby
    sobie dom rozpierdolić w imię pójścia do pracy. Słyszałem że takie
    rzeczy się robi jak z babą albo bahorami nie idzie wytrzymać, ale żeby
    chałupę psuć?;)

    > Jak biuro premiera sprawe tak zalatwi,  to istotnie nikt, ale jak
    > puszcza do zalatwienia dalej?

    W wiadomej ci sprawie napisałem na biuro podawcze p.o.remeierki.
    Odpisali, że wysłali do właściwego ministra (czyli tego na którego była
    skarga), właściwy minister (czyli ten który został podpierdolony)
    przekazał sprawę do właściwego, podległego sobie pionu, a tam sprawę
    dostał właściwy referent (czyli najniższa stonka w budżetówce), który
    miał odpisać w imieniu pana p.o.remiera, czemu właściwy pełnomocnik
    właściwego ministra, postępując wbrew wyjaśnienim złożonym przed komisją
    parlamentarną, w czasie gdy był właściwym (aczkolwiek wówczas innym)
    pełnomocnikiem nie łamie zasady polityki prorodzinnej, zwalniają^H^H^
    wygaszając etaty osób, korzystających z ochrony przed zwolnieniem, w
    związku z macierzyństwem (zdanie celowo długie bo tak właśnie wyglądało
    to z punktu widzenia tego biednego referenta). Ponieważ odpowiedzi nie
    było to zadzwoniłem i po 7 przełączeniu odebrał przestraszony gość i
    powiedział "a to pan, nie jeszcze nie napisałem, będę pisał, tylko
    sprawa jest skomplikowana muszę się zapoznać". Po kolejnych dwóch
    tygodniach dostałem odpowiedź nie na temat, która jednak zawierała cenną
    myśl "że nie było możliwości finansowych" wraz właśnie z pouczniem, że
    organ nie odnosi się powtórnie do spraw raz rozpatrzonych - czyli
    napisaliśmy ci spierdalaj nie na temat i odwołuj się przez okno.
    Naprawdę myślisz, że p.o.remier, minister i pełnomocnik to czytali albo
    chociaż o piśmie wiedzieli? No ale się przydało, bo do sądu poszło
    oficjalne stanowisko właściwego ministra, że przyczną zwoln^HH^H^H nie
    przedłużenia stosunku pracy osobie korzystającej z ochrony przed
    zwolnieniem w związku z macierzyństwem, były przyczyny... finansowe po
    stronie pracodawcy:P

    > A jak ja odpowiedz do gazety lub telewizji wysle ?

    Kradnie pan z budżetu?
    Tak.
    Nie boi się pan że ktoś się dowie?
    No pan się dowiedział...

    Ty naprawdę myślisz, że jak co miesiąc wypływa poważna afera, która
    nozrmalnie powinn grozić upadkiem rządu i niezliczona ilość mejli ze
    skrzynki dworczyka ktoś się przejmie tym, że kulson komuś zakupów nie
    zrobił?

    > W celu umieszczenia w getcie.

    A w celu? Zresztą - jak za ukrywanie żydów to już można mordować?

    > Jak wladze okupacyjne wydaly zarzadzenie, ze kazdy Zyd ma sie zglosic do
    > getta, pod grozba kary smierci,
    > to nie wiem czy jakiegos szeregowego zolnierza za to skazali.

    Za egzekucję? Jakby mieli czas konkretnego złapać to sądzę że tak.
    Zwłaszcza jakby się zaczął tłumaczyć, że on zgodnie z prawem. Po prostu
    mieli tylu klientów że płotkami nikt się nie zajmował, bo przerobu nie
    mieli.

    > Mowisz, ze to metoda PiS ?

    No a jak z banasiem było? Tylko głupia baba dymisji nie przyjęła bo za
    mało się w niej pokajał. Ale z marianem pogadali i marian z papierem u
    marszałek się stawił.

    > Metoda PiS to bedzie, jak Sejm w nocy uchwali, prezydent w nocy podpisze,
    > i na drugi dzien TK bedzie rozwiazany.

    Nie, nie. To trzeba na spokojnie - trzeba jakieś obiektywne kryteriaum -
    na przykład odwołuje się powołanych w ciągu ostatnich ośmiu lat:P

    > A protesty ... poczekaja do rozpatrzenia przez nowy TK :-)
    > Albo im sie wyroku nie opublikuje :-)

    Obawiam się że tak to może wyglądać. Dlatego od dawna piszę, że to co
    pis rozpierdolił ma znacznie poważniejsze konsekwencje niż tu i teraz.

    --
    Shrek

  • 59. Data: 2021-11-08 16:15:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No izolatorium. Zresztą to musiałby być bardzo oddany pracownik, żeby
    >sobie dom rozpierdolić w imię pójścia do pracy.

    Przeciez ja ogolnie a nie o pracy.
    blyslo, trzaslo, i miejsce izolacji sie nie nadaje.
    I co - obywatel nie moze zmienic ?

> [...]
    >punktu widzenia tego biednego referenta). Ponieważ odpowiedzi nie
    >było to zadzwoniłem i po 7 przełączeniu odebrał przestraszony gość i

    a widzisz - przestraszony.

    A jak tak spuszcza pionowo do komendanta rejonowego ? :-)

> [...]
    >korzystającej z ochrony przed zwolnieniem w związku z macierzyństwem,
    >były przyczyny... finansowe po stronie pracodawcy:P

    No widzisz - i teraz ktos wyzej sie dowie :-)

    >A w celu?

    Chyba jeszcze nie byl okreslony.

    >Zresztą - jak za ukrywanie żydów to już można mordować?

    Oficjalnie ogloszone prawo, wiec moze i mozna ..

> [...]

    >Nie, nie. To trzeba na spokojnie - trzeba jakieś obiektywne
    >kryteriaum - na przykład odwołuje się powołanych w ciągu ostatnich

    Obiektywne - trybunal sie upolitycznil, i przestal wydawac wyroki
    zgodne z konstytuja :-)

    >Obawiam się że tak to może wyglądać. Dlatego od dawna piszę, że to co
    >pis rozpierdolił ma znacznie poważniejsze konsekwencje niż tu i
    >teraz.

    no i sa dwie wersje:
    -nic nie robic ... kiedys sie "nam" przyda ta rozpierducha.

    -ukarac winnych dotkliwie.

    J.

  • 60. Data: 2021-11-08 16:50:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 16:15, J.F. pisze:

    > Przeciez ja ogolnie a nie o pracy.

    No to w ogólności masz przebywać pod adresem przez ciebie wskazanym albo
    iśc do izolatorium. Tylko tam pewnie warunki gorsze niż w tym twoim nie
    nadającym się domu:)

    > blyslo, trzaslo, i miejsce izolacji sie nie nadaje.
    > I co - obywatel nie moze zmienic ?

    Sądzę... ze nie. To znaczy może dzwonić na infolinie:P

    > a widzisz - przestraszony.

    Jakiś biedny referent;) Bo dostał poważną sprawę na którą nie było
    dobrej odpowiedzi. A tu jest - ma pan siedzieć i dzwonić na infolinie:P

    > A jak tak spuszcza pionowo do komendanta rejonowego ? :-)

    To spuści do sekretarki a to zgodnie z prawdą napisze, że kulson działał
    w ramach swoich kompetencji i żeby obywatel wypierdalał:P

    > No widzisz - i teraz ktos wyzej sie dowie :-)

    Nikt z zainteresowanych się nie dowie, sprawa zamknięta, zrzuciłeś się z
    resztą podatników - chyba nie myślisz, że ex p.p.remierka becia
    "prowadzę politykę prorodzinną" straszydło nie spi po nocach przez moje
    pismo. Ona ma nawet w dupie te wyroki. Przecież podatnik płaci a nie
    ona. Oni mają to w dupie - nawet nie przeczytali.

    > Oficjalnie ogloszone prawo, wiec moze i mozna ..

    To w obozach też można - co za różnica?

    > Obiektywne - trybunal sie upolitycznil, i przestal wydawac wyroki zgodne
    > z konstytuja :-)

    Nie - to twoje subiektywne zdanie - a tu trzeba obiektywnie. Na przykład
    nic nie znaczącym okresem ośmiu lat. A najelpie jeszcze nic nie znaczącą
    datą, zupełnie przypadkowo wyznaczającą poczatek tych osimiu lat, z
    którymi ta data nie jest powiązana. Poważnie - w znanym ci przypadku
    kryterium (a w zasadzie nie kryterium a daną przekazywaną wraz z
    imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem był starz pracy. Zupełenie nie
    związany zdaniem pozwanego z datą zatrudnienia:P Można? Moszna!:P

    > no i sa dwie wersje:
    > -nic nie robic ... kiedys sie "nam" przyda ta rozpierducha.
    >
    > -ukarac winnych dotkliwie.

    Why not both - znaczy ukarać i może się przydać?

    Tak na marginesie mechanizm "wygaszania etatów przez zmianę nazwy" to
    jeszcze za awsu wymyślili (akurat nie bez podstawy, bo wtedy reformy
    systemowe mieli, więc nie tylko nazwa się zmieniała), korzystało z tego
    peło (choć trzeba przyznać, że nikomu do łba nie przyszło zwalniać tych
    co byli w grupach chronionych prawem z tego co wiem) - nawet TK to
    klepnął z absurdalnym uzasadnieniem (w skrócie nie da się podważyć
    zasady zaufania obywatela do państwa, gdyż obywatel przecież zdaje sobie
    sprawę, że o takim zaufaniu a co za tym idzie jego podważeniu mowy być
    nie może);). Potem przyszedł pis i zaczął od rozpierdolenia biura
    prawnego TK przez zmianę nazwy, administrację skarbową i służbę
    celną>KAS, AON>akadamia sztuki wojennej ARR+ANR>KOWR i pewnie dużo innych.

    Dlatego ubolewam nad tym, że takie kurewstwa są ponadczasowe i jak jedne
    kurwy to wymyślą to inne napewno skorzystają - więc nei rozumiem twoich
    obaw - jak ma się przydać to się przyda. Pis cofnął kulturę polityczną i
    prawną o dekady i smród będzie się ciągnął jeszcze co najmniej dekadę po
    tym jak kaczyński pójdzie na zasłużony odpoczynek.

    --
    Shrek