  • 61. Data: 2021-11-08 18:37:08
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 06:55, Jureq pisze:

    > A ja miałem już nadzieję, że od czasów Norymbergi, dla wszystykich jest
    > oczywiste, że wykonywanie czyich poleceń sprzecznych z prawem nie jest
    > usprawiedliwieniem naruszenia prawa. Jak widac myliłem się.

    Bo Niemcy przegrały wojnę. A w takiej Rosji rozliczono sprawców Katynia?
    - przykładowo. Czy ktoś poniósł konsekwencje zbombardowania Drezna w
    lutym 1945 roku?

    --
    Robert Tomasik

  • 62. Data: 2021-11-08 18:41:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 11:39, ąćęłńóśźż pisze:

    > Później nastały PPR, UB, PZPR, SB, MO i ORMO.

    Generalnie zazwyczaj to zależy od tego, kto to ocenia, a powinno od
    jasnych zasad.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2021-11-08 21:46:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 7 Nov 2021 17:50:08 +0100, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    >Serio? nawet zadzwonić? Wysłać smsa? Gołębia? cokolwiek?
    Zadzwonić? Wysłać smsa? I jakich treści się w tych kontaktach
    paszczowo-pisanych spodziewasz?
    - Jest Pan w domu?
    - Jestem!
    - Super! Proszę pozostać w domu jeszcze 5 dni.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 64. Data: 2021-11-09 14:17:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Znaczy aplikacja umarła. Patroli brak. Mają w dupie pandemię bo to taka
    grypa jest.

    I nie można było tak od razu?

  • 65. Data: 2021-11-09 15:12:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.11.2021 o 14:17, _Master_ pisze:
    > Znaczy aplikacja umarła.

    A co aplikacja - zostawiasz w domu razem z jakimś swoim zdjęciem i w
    razie czego ktoś robi zdjęcie zdjęcia. Zresztą mowy nie ma żeby mnie
    zmusili bez wyroku sądu to jakieś gry w robienie sobie zdjęć w domu -
    chyba ich pojebało.

    --
    Shrek

  • 66. Data: 2021-11-09 17:10:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przez całą pandemię strachu mnie okłamywali? ;-)

  • 67. Data: 2021-11-11 08:50:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. od tego, kto kazał mordować księży.

    -----

  • 68. Data: 2021-11-11 08:56:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Np. od tego, kto kazał mordować księży.

    No przecież *rozkazu* nie wydał a że "jak co" to wyszło że podwładnym
    coś się wydawało to klasyka krycia dupy nie tylko w komunie.

    --
    A. Filip

  • 69. Data: 2021-11-12 06:09:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>