    Date: Mon, 8 Nov 2021 11:09:34 +0100
    Subject: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6187ca24$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <smae4a$sup$1@news.icm.edu.pl>
    <100end90um85u.h0ikus4yi8mw$.dlg@40tude.net>
    <6188ded9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188e43f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188eda6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f1b0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2021 o 10:45, J.F. pisze:

    > Obywatel sobie?

    To tak nie działa:P

    > Wlasciwie, jakby kierownik przygotowal izolatorium w firmie, to by chyba
    > chyba mozna przewiezc izolowanego karetka.

    Trzeba by dobrze poczytać:P Ale wydaje mi się, że wpisujesz miejsce
    kwarantanny i tam masz być.

    > To skarge na niego napisze, do Morawieckiego i po co mu to w aktach ? :-P

    Chuja mu zrobią. "w odpowiedzi na Pana pismo z dnia... nie dopatrzono
    się nieprawidłowego zachowania nadperspiratora kulsona. Pouczenie...
    organ ma prawo pozostawić sprawy już rozpatrzone bez odpowiedzi" -
    czytaj odwołuj się pan przez okno.

    > Ale to wiesz - niewielkich ilosci, w celu zapewnienia porzadku,

    Rozporządzenie nie precyzuje w jakich celach, a w szczególności czy cele
    podane przy powodzie mordowania muszą być prawdziwe. Można wpisać
    cokolwiek, potem się najwyżej wyprostuje. Przypomina ci to coś?

    > i co by nie mowic - choc niezgodne z konwencjami, to okazaly sie dosc
    > skuteczne.

    No właśnie - a filozofowie i prawnicy na gestapo źle konczyli - znów coś
    mi w głowie świta;) A i głupich dziennikarzy nie było, więc nie
    rozpisywali się dla klikbiatów:P

    > No ale potem sie okazuje, ze stara, podpisana, obowiazuje - i dobry
    > powod do skazania :-)

    No ale to potem. I głupia sprawa - oazaywało się że ja tylko wykonywałem
    rozkazy nie działa. To znaczy nie działa jak ktoś zapytał. Większości
    nie zapytano i mieli się całkiem dobrze i nawet kariery po wojnie robili.

    > Tym niemniej - jako osoby o wybitnej znajomosci prawa, powinny wiedziec
    > ze bezprawnie zostaly wybrane :-)

    I wiedzą. Ale przecież to ich prywatne zdanie - trybunał kulinarny się
    nie wypowiedział, albo się wypowiedział z sympatią (wymuszoną lub
    spontaniczną - się okaże jak zaczną kucharzy pytać czy oni przypadkiem
    też rozkazu jedynie nie wykonywali).

    --
    Shrek