    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6187ca24$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <smae4a$sup$1@news.icm.edu.pl>
    <100end90um85u.h0ikus4yi8mw$.dlg@40tude.net>
    <6188ded9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188e43f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188eda6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Date: Mon, 8 Nov 2021 10:45:19 +0100

    dyskusyjnych:6188eda6$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 09:47, J.F. pisze:

    >Ale kto ma rozszerzyć?

    Obywatel sobie?

    Wlasciwie, jakby kierownik przygotowal izolatorium w firmie, to by
    chyba chyba mozna przewiezc izolowanego karetka.
    A po dwoch godzinach by sie rozmyslil, albo okazalo, ze izolatorium
    nie spelnia wymagan :-)

    >A on ci bezczelnie powie, żebyś na infolinie zadzwonił, to ci
    >morawiecki przyniesie:P Pojebało cię - kulson użyteczny społecznie?

    To skarge na niego napisze, do Morawieckiego i po co mu to w aktach ?
    :-P

    >No ale rozporządzenia może mieli? Obwieszczenia o egzekucjach nawet
    >celowo rozpowszechniali więc się nie kryli z mordowaniem ludzi.

    Ale to wiesz - niewielkich ilosci, w celu zapewnienia porzadku,
    i co by nie mowic - choc niezgodne z konwencjami, to okazaly sie dosc
    skuteczne.

    >No ale już rozmawialiśmy o tym. Nawet obecnie funkcjonariusze
    >twoerdzą, że co ich jakieś konwencje - oni nie od tego - działają na
    >podstawie rozporządzenia a wszystko wyżej to nie ich zmartwienie:P

    No ale potem sie okazuje, ze stara, podpisana, obowiazuje - i dobry
    powod do skazania :-)

    >Ciężka sprawa. IMHO sprzątanie po pisie będzie odbywać się na pisich
    >zasadach. Czyli robimy co chcemy/musimy, niech się do sądów odwołują.
    >A w sądach jeszcze pewnie będą pamiętać. A jak nie to się pozmienia
    >prezesów i będą sprawy czekać ad mortem defecatium.

    Tym niemniej - jako osoby o wybitnej znajomosci prawa, powinny
    wiedziec ze bezprawnie zostaly wybrane :-)

    J.