    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6187ca24$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <smae4a$sup$1@news.icm.edu.pl>
    <100end90um85u.h0ikus4yi8mw$.dlg@40tude.net>
    <6188ded9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188e43f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188eda6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f1b0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f75d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f929$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188fdb5$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <61891423$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <61893729$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Date: Mon, 8 Nov 2021 16:15:41 +0100

    dyskusyjnych:61893729$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 13:12, J.F. pisze:

    >No izolatorium. Zresztą to musiałby być bardzo oddany pracownik, żeby
    >sobie dom rozpierdolić w imię pójścia do pracy.

    Przeciez ja ogolnie a nie o pracy.
    blyslo, trzaslo, i miejsce izolacji sie nie nadaje.
    I co - obywatel nie moze zmienic ?

> [...]
    >w budżetówce), który miał odpisać w imieniu pana p.o.remiera, czemu
    >właściwy pełnomocnik właściwego ministra, postępując wbrew
    >wyjaśnienim złożonym przed komisją parlamentarną, w czasie gdy był
    >właściwym (aczkolwiek wówczas innym) pełnomocnikiem nie łamie zasady
    >polityki prorodzinnej, zwalniają^H^H^ wygaszając etaty osób,
    >korzystających z ochrony przed zwolnieniem, w związku z
    >macierzyństwem (zdanie celowo długie bo tak właśnie wyglądało to z
    >punktu widzenia tego biednego referenta). Ponieważ odpowiedzi nie
    >było to zadzwoniłem i po 7 przełączeniu odebrał przestraszony gość i

    a widzisz - przestraszony.

    A jak tak spuszcza pionowo do komendanta rejonowego ? :-)

> [...]
    >cenną myśl "że nie było możliwości finansowych" wraz właśnie z
    >pouczniem, że organ nie odnosi się powtórnie do spraw raz
    >rozpatrzonych - czyli napisaliśmy ci spierdalaj nie na temat i
    >odwołuj się przez okno. Naprawdę myślisz, że p.o.remier, minister i
    >pełnomocnik to czytali albo chociaż o piśmie wiedzieli? No ale się
    >przydało, bo do sądu poszło oficjalne stanowisko właściwego ministra,
    >że przyczną zwoln^HH^H^H nie przedłużenia stosunku pracy osobie
    >korzystającej z ochrony przed zwolnieniem w związku z macierzyństwem,
    >były przyczyny... finansowe po stronie pracodawcy:P

    No widzisz - i teraz ktos wyzej sie dowie :-)

    >A w celu?

    Chyba jeszcze nie byl okreslony.

    >Zresztą - jak za ukrywanie żydów to już można mordować?

    Oficjalnie ogloszone prawo, wiec moze i mozna ..

    >No a jak z banasiem było? Tylko głupia baba dymisji nie przyjęła bo
    >za mało się w niej pokajał. Ale z marianem pogadali i marian z
    >papierem u marszałek się stawił.

    >Nie, nie. To trzeba na spokojnie - trzeba jakieś obiektywne
    >kryteriaum - na przykład odwołuje się powołanych w ciągu ostatnich
    >ośmiu lat:P

    Obiektywne - trybunal sie upolitycznil, i przestal wydawac wyroki
    zgodne z konstytuja :-)

    >Obawiam się że tak to może wyglądać. Dlatego od dawna piszę, że to co
    >pis rozpierdolił ma znacznie poważniejsze konsekwencje niż tu i
    >teraz.

    no i sa dwie wersje:
    -nic nie robic ... kiedys sie "nam" przyda ta rozpierducha.

    -ukarac winnych dotkliwie.

    J.