    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6187ca24$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <smae4a$sup$1@news.icm.edu.pl>
    <100end90um85u.h0ikus4yi8mw$.dlg@40tude.net>
    <6188ded9$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188e43f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188eda6$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f1b0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <6188f75d$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Date: Mon, 8 Nov 2021 11:17:12 +0100

    dyskusyjnych:6188f75d$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 10:45, J.F. pisze:

    >To tak nie działa:P

    >Trzeba by dobrze poczytać:P Ale wydaje mi się, że wpisujesz miejsce
    >kwarantanny i tam masz być.

    A jak sie nie nadaje

    >Chuja mu zrobią. "w odpowiedzi na Pana pismo z dnia... nie dopatrzono
    >się nieprawidłowego zachowania nadperspiratora kulsona. Pouczenie...
    >organ ma prawo pozostawić sprawy już rozpatrzone bez odpowiedzi" -
    >czytaj odwołuj się pan przez okno.

    Ze mu ch* zrobia, to wiadomo, ale co sie rozni zdenerwuja, to moje :-)

    >Rozporządzenie nie precyzuje w jakich celach, a w szczególności czy
    >cele podane przy powodzie mordowania muszą być prawdziwe. Można
    >wpisać cokolwiek, potem się najwyżej wyprostuje. Przypomina ci to
    >coś?

    Ale poczatkowo byly prawdziwe, lub w miare prawdziwe - odwet za smierc
    neimieckich zolnierzy/obywateli, albo za pomoc partyzantom/bandytom.
    Albo za ukrywanie Zydow ...

    >I wiedzą. Ale przecież to ich prywatne zdanie - trybunał kulinarny
    >się nie wypowiedział, albo się wypowiedział z sympatią (wymuszoną lub
    >spontaniczną - się okaże jak zaczną kucharzy pytać czy oni
    >przypadkiem też rozkazu jedynie nie wykonywali).

    Jak sie wypowie za bardzo, to sie zrobi referendum i go rozwiaze w
    calosci :-)

    J.