  • 1. Data: 2011-09-20 10:25:37
    Temat: WyjatkowyPrezent.pl
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc, otrzymalem rzeczywiscie "wyjatkowy" prezent zakupiony na
    wyjatkowyprezent.pl W najblizszą sobitę miała sie odbyc jazda autem na torze
    wyscigowym, jednak to auto (dzis mnie o tym poinformowano) sie zepsulo.
    Wyjatkowyprezent.pl proponuje mi w zamian jakies zenujace alternatywy (jazda
    autem o klase nizej, albo jazda tym wlasciwym ale w terminie, gdzie moze juz
    lezec snieg).

    Na stronie organizatora nie ma informacji o tym, co gwarantują, jesli chodzi o
    rezlizacje prezentu (w ogole nie ma informacji, czy moga odwolac prezent na
    ostatnia chwile, itp). Mieszkam bardzo daleko od miejsca realizacji, musialem
    juz wziac urlop, zarezerwowac hotel, itp.

    Jakie prawa mi przysluguja? Przelozenie realizacji prezentu na wiosne mnie nie
    interesuje.

  • 2. Data: 2011-09-29 12:47:40
    Temat: Re: WyjatkowyPrezent.pl

    Witam,

    chcialbym poinformowac, iz wyjatkowyprezent.pl zrekompensowal mi niedogodnosc
    wynikającą z niemozliwosci realizacji oryginalnego kuponu prezentowego.
    Finalnie jestem zadowolony z tego, jak sprawa zostala przez tę firmę zalatwiona.

    Lukasz