  • 1. Data: 2011-09-19 22:11:21
    Temat: Czy jest zlamano ustawe o danych osobowych?
    Od: "Krzysiek" <K...@i...pl>

    Na stronach Izby celnej znalazlem w ogloszeniach o przetargach jedno z
    kompletnymi danymi osoby lacznie z adresem ktorej prawdopodobnie zabrano
    samochod byc moze po popelnieniu jakiegos przestepstwa i sprzedaz samochodu
    ma ewentualnie na celu pokrycie kosztow kary itp.
    CZy w takim wypadku jest zgodne z prawem podanie pelnych danych osobowych ?Z
    takiego ogloszenia chyba odrazu wiadomo ze taka osoba ma problemy z
    prawem.Co to znaczy "Zobowiązany" ? Osoba ktora jest winna panstwu kase?
    Strona :
    http://www.katowice.ic.gov.pl/pdf/2011040103.pdf

  • 2. Data: 2011-09-20 14:50:11
    Temat: Re: Czy jest zlamano ustawe o danych osobowych?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@i...pl> napisał w wiadomości
    e.net...
> [...]
    > takiego ogloszenia chyba odrazu wiadomo ze taka osoba ma problemy z
    > prawem.Co to znaczy "Zobowiązany" ? Osoba ktora jest winna panstwu kase?

    Moim zdaniem to ogłoszenie w ogóle jest jakieś bezsensowne. Z jakiego
    powodu zastrzegają, że samochód na części? Tyko z tego powodu, że nie ma
    dowodu rejestracyjnego? No to można wtórnik uzyskać. No i nie wiem po co
    dane osoby. W znanych mi wypadkach komornik nie pisze takich danych.

  • 3. Data: 2011-09-20 15:56:06
    Od: "Krzysiek" <K...@i...pl>

> [...]

    dowodu rejestracyjnego? No to można wtórnik uzyskać. No i nie wiem po co
    dane osoby. W znanych mi wypadkach komornik nie pisze takich danych.

    Moze samochod jest przywieziony z zagranicy z niewaznymi papierami i niema
    legalnych domkumentow lecz np. niewazny dowod rejestracyjny niemiecki.Byc
    moze bez legalnego sprowadzenia nie mozna w Polsce zarejestrowac samochodu?
    Czyli zdaje sie gdyby to bylo zlamanie ustawy o danych osobowych ta osoba
    moglaby zadac odszkodowania?