  • 11. Data: 2019-01-14 01:24:23
    Temat: Re: Wygrałam Iphone
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 23:33, z pisze:

    > Przecież zacząłem. Masz przeciwne zdanie?

    Mam :)

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2019-01-14 14:57:33
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-01-13 o 19:41, ń pisze:
    > Czy z grupy pl.soc.prawo mogłabyś się wynieść na grupę pl.humor.blondynki ?
    > I najlepiej one-way-ticket ?

    Najlepiej to nie czytać Animki, ja już dawno tak robię.
    A karmić ją odpowiedziami to jeszcze gorzej, zaleje wszystkie grupy
    swoimi durnotami.

    PS. Do tego wątku zajrzałem wyjątkowo, bo pytała dwa razy o to samo w
    różnych miejscach.

  • 13. Data: 2019-01-15 21:40:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 15:57, adam pisze:

> [...]
    > swoimi durnotami.
    >
    > PS. Do tego wątku zajrzałem wyjątkowo, bo pytała dwa razy o to samo w

    Juz od dawna wszyscy uważali Cie za przygłupa, dodatkowo walileś
    straszne byki ortograficzne. Teraz może nauczyłeś się korzystać ze
    słownika jęz.polskiego i dopiero zacząłeś podskakiwac, że hoho.
    Wylazłeś mnie z sedesu. Miałam dawniej dobry filtr na Ciebie, ale teraz
    ten filtr nie działa. Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.
    --
    animka

  • 14. Data: 2019-01-15 21:42:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > swoimi durnotami.
    >
    > PS. Do tego wątku zajrzałem wyjątkowo, bo pytała dwa razy o to samo w

    Jeszcze jedno: napisz trollu (podaj linki) na których grupach jeszcze o
    tym pisałam.

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-01-16 10:57:40
    Od: n...@o...pl

    w <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Ale do konkursu z pierwszego watku masz zaufanie? :)))

    Cała Animka...

  • 16. Data: 2019-01-17 18:37:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-16 o 11:57, n...@o...pl pisze:
    > w <X...@1...0.0.1>, Budzik

    Tam miałam wszystko (tzn. wyskoczyło) pod nosem - łącznie z fotkami.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-01-17 21:27:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 21:40, Animka pisze:

    > Juz od dawna wszyscy uważali Cie za przygłupa,

    Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.

    Uważaj Animko bo za mowę nienawiści idzie się siedzieć :-)

  • 18. Data: 2019-01-17 23:45:37
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 18:37, Animka pisze:

    > Tam miałam wszystko (tzn. wyskoczyło) pod nosem - łącznie z fotkami.

    Noooo, jasne. Jak w necie wyskakują pod nosem fotki to już można ufać na
    1000%

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2019-01-18 00:22:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 22:27, z pisze:

    > Tak czy siak i tak wylądujesz tam, gdzie pływałeś.
    >
    > Uważaj Animko bo za mowę nienawiści idzie się siedzieć :-)

    Już nie pamietam czy ja pisałam to do Ciebie? Chyba do Adama.
    Pis nie wszedł na salę na minutę ciszy tylko weszli po tej minucie. Czy
    pójdą siedziać?

    --
    animka

  • 20. Data: 2019-01-18 00:24:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 0:45, Sonn pisze:

    > Noooo, jasne. Jak w necie wyskakują pod nosem fotki to już można ufać na
    > 1000%

    Jak mi to Firefox wywalił to głupio mu zaufałam na początku ;-)
    Było, minęło, nie ma co wspominać.

    --
    animka