  • 1. Data: 2019-01-13 17:53:24
    Temat: Wygrałam Iphone
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Nie wiem co o tym myśleć. Nie mogę dzisiaj zapłacić 15 zł. bo nie mam
    nic na karcie, a tylko kartą można zapłacić.
    Co o tym sądzicie?
    https://cs.nailrr.com/98422/54/9/385?extra1=1025c6cc
    562e58499fa565643327ad&sid=1060#

    Teraz wkleiłam tekst, który był na dole i dopiero mogłam przeczytać co i
    jak:

    Skorzystaj z okazji do wygrania nowego iPhone X. Ze zwycięzcą
    skontaktujemy się bezpośrednio przez email. Proszę zwrócić uwagę, że
    konkurs nie jest współorganizowany z firmą Apple.
    Jak mogę zdobyć nagrodę?

    Rejestrując swoje członkostwo, stajesz się uczestnikiem konkursu i masz
    szansę wygrać iPhone X. Wylosujemy jednego zwycięzcę na 600 uczestników.
    Kolejny zwycięzca zostanie wylosowany 14-02-2019 i zostanie o tym
    poinformowany e-mailem. Jeśli nagroda jest niedostępna, zwycięzca
    otrzyma podobny produkt o tej samej lub wyższej wartości.
    Ile to kosztuje?

    Twoja początkowa wpłata w wysokości 15 zł pokrywa okres próbny
    subskrypcji (5 dni) na nasze usługi typu premium. Jeśli nie anulujesz
    subskrypcji w okresie próbnym, Twoja karta kredytowa będzie obciążana
    kwotą równą 199 zł co 30 dni, do momentu anulowania przez Ciebie
    subskrypcji. Z chwilą obciążenia Twojej karty, każdorazowo otrzymujesz
    punkty, które możesz wydać w naszym sklepie.
    Wsparcie

    Masz pytania? Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta,
    wysyłając wiadomość na adres s...@n...com lub zadzwoń pod numer:
    3073391702 44+ (całodobowa obsługa klienta w języku angielskim).

    Adres: Ved Stranden 22, 4th, DK-9000 Aalborg

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-01-13 19:40:44
    Temat: Re: Wygrałam Iphone
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 17:53, Animka pisze:
    > Ved Stranden 22, 4th, DK-9000 Aalborg

    Szybciutko wysyłaj. Juz tam na ciebie czekają

    https://tinyurl.com/yb9598up

    ROTFL

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-01-13 19:41:52
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czy z grupy pl.soc.prawo mogłabyś się wynieść na grupę pl.humor.blondynki ?
    I najlepiej one-way-ticket ?

    -----

  • 4. Data: 2019-01-13 21:01:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 20:40, Sonn pisze:

    > Szybciutko wysyłaj. Juz tam na ciebie czekają
    >
    > https://tinyurl.com/yb9598up

    Nie mam zaufania do tego linku, bo nie widzę odpowiedniej treści.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-01-13 21:38:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-13 o 19:41, ń pisze:

    A ja jestem zdania że czyn spełnia znamiona przestępstwa oszustwa i
    powinien być ścigany a na tej grupie powinno się podyskutować dlaczego
    tak trudno stosować w realu ten paragraf :-)

  • 6. Data: 2019-01-13 23:27:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 21:01, Animka pisze:

    > Nie mam zaufania do tego linku, bo nie widzę odpowiedniej treści.

    Zdjęcie budynku mieszczącego się pod tym adresem z Google maps

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-01-13 23:28:40
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-13 o 21:38, z pisze:
> [...]
    > powinien być ścigany a na tej grupie powinno się podyskutować dlaczego
    > tak trudno stosować w realu ten paragraf :-)

    No to zacznij. Co o tym sadzisz w sygnalizowanej przez ciebie kwestii?

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2019-01-13 23:33:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-13 o 23:28, Sonn pisze:
    > No to zacznij. Co o tym sadzisz w sygnalizowanej przez ciebie kwestii?

    Przecież zacząłem. Masz przeciwne zdanie?

  • 9. Data: 2019-01-13 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Nie mam zaufania do tego linku, bo nie widzę odpowiedniej treści.

    Ale do konkursu z pierwszego watku masz zaufanie? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 10. Data: 2019-01-14 00:38:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 0:27, Sonn pisze:

    > Zdjęcie budynku mieszczącego się pod tym adresem z Google maps

    Mają daleko, a do Polski wtargnęli oszuści.

    --
    animka