  • 1. Data: 2019-01-13 17:41:29
    Temat: Wygrałam Iphone
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Nie wiem co o tym myśleć. Nie mogę dzisiaj zapłacić 15 zł. bo nie mam
    nic na karcie, a tylko kartą można zapłacić.
    Co o tym sądzicie?
    https://cs.nailrr.com/98422/54/9/385?extra1=1025c6cc
    562e58499fa565643327ad&sid=1060#

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-01-13 19:40:30
    Temat: Re: Wygrałam Iphone
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2019 18:41:29 +0200, Animka napisał(a):

    > Nie wiem co o tym myśleć.

    Biedaczysko. Pod spodem masz szaro na czarnym żeby nie było specjalnie
    widać:
    "Skorzystaj z okazji do wygrania nowego iPhone X"
    Zatem, jak na razie to g... wygrałaś. A znając życie, na tym się skończy
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-01-13 20:57:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > "Skorzystaj z okazji do wygrania nowego iPhone X"
    > Zatem, jak na razie to g... wygrałaś. A znając życie, na tym się skończy

    Pomniejszyłam sporo czcionkę i dopiero zobaczyłam ten tekst na dole
    (lepiej późno niż wcale). Dobrze, że mam 0 na karcie i nie zapłaciłam
    tych 15 zł. Ten tekst zobaczyłam po tym jak najpierw zamartwiałam się,
    że trzeba zapłacić tylko kartą. Swój adres i e-mail podałam niestety.
    Jak chciałam wejśc w to ustawienie jeszcze raz (i skasować to co
    wpisałam) to okazało się, że od nowa musiałabym wszystko wpisywać.
    Czyli danych adresowych ta aplikacja chyba nie zachowała.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-01-14 09:41:47
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze:

> [...]
    > wpisałam) to okazało się, że od nowa musiałabym wszystko wpisywać.
    > Czyli danych adresowych ta aplikacja chyba nie zachowała.

    Na tym właśnie polega działanie RODO w praktyce: aplikacje przekazała twoje dane
    podmiotowi
    zewnętrznemu i natychmiast je skasowała. I już nic nie pamięta.

  • 5. Data: 2019-01-14 09:53:26
    Od: ń <k...@t...sie>

    Współczujemy.
    Może pójdź do jakiejś pracy?

    -----

  • 6. Data: 2019-01-14 17:37:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

> [...]
    > wpisałam) to okazało się, że od nowa musiałabym wszystko wpisywać.
    > Czyli danych adresowych ta aplikacja chyba nie zachowała.

    Animko,

    <3...@4...com>

    Od "Jesteś" do "hodować".

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2019-01-15 21:45:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-14 o 10:41, Andrzej Kłos pisze:

    > Na tym właśnie polega działanie RODO w praktyce: aplikacje przekazała
    > twoje dane podmiotowi zewnętrznemu i natychmiast je skasowała. I już nic
    > nie pamięta.

    Jak jakiś podmiot się ujawni ze spamem itp. to tym razem sprawa trafi do
    UOKiK.

    --
    animka