  • 21. Data: 2019-01-18 06:59:47
    Temat: Re: Wygrałam Iphone
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Tam miałam wszystko (tzn. wyskoczyło) pod nosem - łącznie z fotkami.

    Kiedys był taki dowcip jak Jasio malował bardzo realistyczne rysunki i
    namalował goła babe na płocie...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 22. Data: 2019-01-18 09:00:40
    Od: ń <k...@t...sie>

    Namalował córkę ministra Ćwiąkalskiego?

    -----

  • 23. Data: 2019-01-18 09:28:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Kiedys był taki dowcip jak Jasio malował bardzo realistyczne rysunki i
    > namalował goła babe na płocie...

    I co dalej?

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2019-01-18 11:06:24
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie zrozumiesz ;-))

    -----

  • 25. Data: 2019-01-18 13:46:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-18 o 00:22, Animka pisze:
    Czy
    > pójdą siedziać?

    Jak nic nie powiedzieli ani napisali to pewnie NIE

  • 26. Data: 2019-01-18 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > I co dalej?

    Jasio w szkole namalował muchę na ławce.
    Pani od biologi chcąc ją zabić złamała sobie rękę i wezwała ojca Jasia do
    szkoły.
    Następnego dnia przychodzi Jasia Tato i rozmawia z nauczycielką.
    - Proszę pana. Jasiu namalował muchę na ławce i złamałam ręke bo chciałam
    ją zabić!!- mówi pani
    - To jeszcze nic! Kiedyś jak wracałem z pracy to namalował na drzwiach
    moją żonę nago! Do dziś wyciągam drzazgi z penisa - odpowiada ojciec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 27. Data: 2019-01-18 14:04:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > - To jeszcze nic! Kiedyś jak wracałem z pracy to namalował na drzwiach
    > moją żonę nago! Do dziś wyciągam drzazgi z penisa - odpowiada ojciec.

    Jego żonę? Sąsiadkę, to bym uwierzył, a tak to fejk.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2019-01-18 17:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jego żonę? Sąsiadkę, to bym uwierzył, a tak to fejk.

    hihihi
    no sa rozne wersje, ja słyszałem po prostu o atrakcyjnym rysunku na
    płocie.
    Ale sens pozostaje taki sam. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 29. Data: 2019-01-18 22:14:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 7:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Kiedys był taki dowcip jak Jasio malował bardzo realistyczne rysunki i
    > namalował goła babe na płocie...

    Widocznie natkę na golasa namalował.

    --
    animka

  • 30. Data: 2019-01-18 22:15:23
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-18 o 14:46, z pisze:
    > W dniu 2019-01-18 o 00:22, Animka pisze:
    > Czy
    >>

    > Jak nic nie powiedzieli ani napisali to pewnie NIE
    > Ty napisałaś :-)

    Zapytałam Was mądrale :-)

    --
    animka