  • 1. Data: 2004-04-18 22:22:27
    Temat: Wycenia mieszkań spółdzielczych
    Od: "Ukaniu" <l...@W...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale może Koledzy i Koleżanki podpowiecie!

    Chcę wykupić mieszkanie spółdzielcze, zainwestowałem w nie troszkę
    pieniędzy,standard jest o wiele lepszy niż ten co był zastany.
    Spółdzielnia mieszkaniowa w celu oszacowania kosztu wykupu zażyczyła sobie
    rzeczoznawcę.
    Czy oni mają prawo zwiększać koszt wykupu mieszkania w związku z moim
    wkładem pracy?
    Czy ten rzeczoznawca powinien ocenić je maksymalnie ale w ramach limitu za
    dobrze zadbane mieszkanie o wyposażeniu standardowym?
    Proszę o jeśli to możliwe jakieś konkretne wskazówki jak Ew z tym walczyć,
    lub czy pomoże mi w tym prawnik.

    Dziękuję za ewentualne odpowiedzi.

    Pozdrawiam Łukasz