  • 1. Data: 2004-04-18 20:41:58
    Temat: POMOCY
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Pozyczylem koledze 300zl.On mi powiedzial ze mi nie odda pieniedzy.Nie
    spozadzilismy zadnej umowy.Dostal pieniadze do reki.Czy mam jakies szanse
    odzyskac pieniadze?Isc na policje?Czy ktos moze mi cos poradzic?bardzo mi
    zalezy

  • 2. Data: 2004-04-18 20:56:30
    Temat: Re: POMOCY
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > odzyskac pieniadze?Isc na policje?Czy ktos moze mi cos poradzic?bardzo mi

    Powiedz jego matce albo ojcu w obecności tego kolegi bez uprzedzenia go o tym,
    że mu pożyczyłeś. Okrutne (dla matki lub ojca), ale tobie może ta metoda
    pomóc... Tylko, że kolegi nie będziesz już miał ...Ale za to będziesz miał
    swoje 300 zł :)))

  • 3. Data: 2004-04-18 21:47:09
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że mu pożyczyłeś. Okrutne (dla matki lub ojca), ale tobie może ta metoda
    > pomóc... Tylko, że kolegi nie będziesz już miał ...Ale za to będziesz

    to nie kolega

  • 4. Data: 2004-04-19 08:11:26
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odzyskac pieniadze?Isc na policje?Czy ktos moze mi cos poradzic?bardzo mi

    jak nie masz żadnych świadków tej transakcji niestety nie dojdziesz swoich
    roszczeń na drodze sądowej. więc zgadnij jaka droga ci pozostała:)? pewnie
    taka, jak koledzy z grupy proponują...
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-04-19 08:37:00
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Pussy" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > więc zgadnij jaka droga ci pozostała:)? pewnie
    > taka, jak koledzy z grupy proponują...

    a i to nie gwarantuje powodzenia... ::(
    Kiedyś dałam koleżance coś (książki naukowe) wartego kilkaset złotych, miała
    mi zapłacić po wypłacie, lecz koleżanki już nie zobaczyłam na oczy :(,
    pieniążków też, a jak do niej dzwoniłam to jej mąż udawał że jej nie ma, a
    mama mówiła, że to nie jej sprawa. Więc... nastaw się raczej na to, że kasy
    nie odzyskasz.

    D.

  • 6. Data: 2004-04-19 09:29:06
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : >
    : >
[...]
    :

    no, ja juz widzialaem jak taki powiedzial dziecwzynie kolegi,

    ... wizualnie zmieniony wychodzi z U7 w gdansku..

    nie polecam metody Pana Bartka.

    Umow sie lepiej z kolega z dykstafonem, sporbuj tak pokierowac
    rozmowa by wspomnial ze pozyczyl pieniadze i nie zamierza odac i wtedy mu
    sprawe zaloz.

    P.