  • 1. Data: 2004-04-19 06:03:33
    Temat: zabudowa balkonu w Wawie- pozwolenie
    Od: o...@o...pl

    Mam do Państwa takie pytanko. Chce zabudować balkon starej kawalerki w centrum
    Wawy (wewnetrzne podwórko - nie z widokiem na ulice) chciałbym aby było to
    zabudowa umożliwiająca rozwalenie starych okien i rozszerzenie mieszkania ,
    normalne okna PCV nie aluminium przesuwane , gdzie muszę się udać o ewentualną
    zgodę? sąsiad 3 piętra wyżej ma taką właśnie zabudowę wykonaną (tylko nie
    mogę go nigdy zastać , chyba nikt tam nie mieszka), ile ta przyjemność może
    mnie kosztować za wykonanie i ewentualnie za zgodę ? balkon jakieś 3,5 na 1,5
    m zabudowany musi być front i ściana boczna, aha i czy ktoś mógłby mi polecić
    jakąś firmę która to robi w miare solidnie i nie za drogo??