  • 1. Data: 2004-04-18 21:55:48
    Temat: DARMOWA PORADA PRAWNA
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    witam

    czy gdzies w internecie mozna uzyskac damowej porady prawnej ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-19 06:11:24
    Temat: Re: DARMOWA PORADA PRAWNA
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    vlo wyskrobał(a):
    > witam
    >
    > czy gdzies w internecie mozna uzyskac damowej porady prawnej ?

    Darmowej? W Internecie? Nieeeeee... Na pewno nie na tej grupie. Kosimy tu
    kasiorę od pytających jak leci...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-19 09:25:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    ::
    : Darmowej? W Internecie? Nieeeeee... Na pewno nie na tej grupie. Kosimy tu
    : kasiorę od pytających jak leci...
    :
    : --

    no dkladnie.

    Konto grupy to:

    07 1140 2004 0000 3502 3298 5553

    po wplaceniu 10 zl. przez okres 15 dni mozesz zadawac pytania

    P.

    :-)

  • 4. Data: 2004-04-19 16:56:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 19. kwietnia 2004 08:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Bartek Gliniecki:

    > vlo wyskrobał(a):

    > Darmowej? W Internecie? Nieeeeee... Na pewno nie na tej grupie. Kosimy tu
    > kasiorę od pytających jak leci...

    Ty się śmiej, ale jak nie zapłaci, to mu nie powiemy kto należy do Elity
    grupy :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2005-11-24 08:57:46
    Od: ???<b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam proble i chciałam się was poradzić. wiem, że jeśli zaszłam w ciąże i moja
    umowa jest na tylew długa, że kończy sie jak będe już w 4 miesiącu ciązy, więc
    należy mi się zasiłek. Ale wiem też, że po porodzie pracodawca może nie
    przedłuzyć umowy a żeby dostać urlop macierzyński trzeba w danej firmie
    pracować min. 6 miesięcy, więc mam pytanie pracuję ponad 2 miesiące, ale
    wczesniej w tej samej firmie odbyłam staż 4 miesiące, ale czy wlicza się to w staż
    pracy? Nalezy mi się urlop?
    Proszę o odp

    -> http://usenet.pomocprawna.info