  • 1. Data: 2004-04-18 20:56:17
    Temat: Zatrudnienie wspolmalzonka przez osobe prowadzaca dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Czy jest to mozliwe zebym zatrudnil wspolmalzonke?

    J.

  • 2. Data: 2004-04-19 07:56:07
    Od: Milamber <m...@w...pl>

    > Czy jest to mozliwe zebym zatrudnil wspolmalzonke?
    >
    > J.

    Tak ale przy ubezpieczeniach bedzie traktowany nie jak pracownik ale osoba
    wspólpracująca. o ile się nie mylę ma to znaczenie przy składkach na
    ubezpieczenie. Chorobowe jest chyba wówczas dobrowolne...ale nie mam
    pewności.

  • 3. Data: 2004-04-19 09:39:30
    Od: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    On Sun, 18 Apr 2004 22:56:17 +0200, Jacek Swierczek wrote:

    > Czy jest to mozliwe zebym zatrudnil wspolmalzonke?

    Znajomym w US powiedzieli, ze nie ma takiej mozliwosci, musi byc
    osoba wspolpracujaca.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.

  • 4. Data: 2004-04-19 12:43:59
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Jacek Swierczek wrote:

    > Czy jest to mozliwe zebym zatrudnil wspolmalzonke?
    >
    > J.

    Wybij to sobie z glowy...

    WOLNO ale nie warto....
    Wynagrodzenie takiego pracownika je jest kosztem
    uzyskania przychodu...wiec podatek zaplacisz podwojnie.

    Boguslaw