  • 1. Data: 2007-03-12 17:24:41
    Temat: Wybicie szyb na strychu.
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Zostalem posadzony wraz z kolega o wybicie 4 szyb na strychu.Mamy po 25 lat
    i nie w glowie nam wybijanie szyb.Kiedys przechodzilem sam przez strych i
    zobaczylem jedna wybita szybe,tak nie do konca i zaczolem wyjmowac
    pozostalosci i patrzylem sobie na widoki z bloku i wtedy wszedl na strych
    taki poj...chlop co go nikt w bloku nie lubi i oczywiscie on nas i cos tam
    pomamrotal.Dzisiaj na komendzie mi powiedzieli ze uslyszal huk i wylecial
    na strych i zobaczyl nas uciekajacych,co jest wogule nieprawda.
    Gosc z komedny powiedzial ze jak sie przyznam to zaplace tylko za szyby
    niecale 100 zeta,ale po co mam sie przyznawac skoro tego nie zrobilem i
    kumpel tak samo. I powiedzial ze sprawa trafi da Sadu Grodzkiego. Kumpla nie
    ma bo wyjechal do Angli. I teraz mam pytanie.Czy sprawa sie odbedzie i komu
    sad da wiare?

  • 2. Data: 2007-03-12 18:32:40
    Temat: Re: Wybicie szyb na strychu.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy sprawa sie odbedzie i komu
    > sad da wiare?

    Raczej temu kto będzie lepiej wyglądał i był bardziej wiarygodny.
    Jak cię nikt nigdy tam nie widział, to raczej skończy się na niczym.
    Jak jesteś tam częstym gościem i znajdzie się więcej osób, które powiedzą,
    że ciężko się z tobą dogadać i wyprosić cię ze strychu to raczej stoisz na
    przegranej pozycji.