  • 11. Data: 2024-02-21 15:03:40
    Temat: Re: Wolność słowa
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wiesiaczek napisał(a) :

    > Można powiedzieć, że ma wolną rękę :)
    > Ważne, żeby był skuteczny :)))

    Czyli zachęcasz zbrodniarza wojennego do napaści zbrojnej na Polskę?
    To się nazywa zdrada. Który to paragraf KK? Chyba, że masz inne
    obywatelstwo.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 12. Data: 2024-02-21 15:27:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 21.02.2024 o 15:03, Zbynek Ltd. pisze:

    > Czyli zachęcasz zbrodniarza wojennego do napaści zbrojnej na Polskę? To
    > się nazywa zdrada. Który to paragraf KK? Chyba, że masz inne obywatelstwo.

    Chyba masz krosty na mózgu :)))

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 13. Data: 2024-02-21 15:36:57
    Od: Jacek <j...@...pl>

    > Czyli zachęcasz zbrodniarza wojennego do napaści zbrojnej na Polskę? To
    > się nazywa zdrada. Który to paragraf KK? Chyba, że masz inne obywatelstwo.

    Daj spokój idiocie. To hejter, który ma radochę z wypowiadania sądów
    budzących powszechne oburzenie. Zauważając go, przysparzasz mu radochy.

  • 14. Data: 2024-02-21 16:47:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > io <i...@o...pl.invalid> writes:
    >
    > [...]
    >>

    > Już to napisałem na polityce: ten Putin to będzie kazania głosił?

    Z "nawoływania" nie wynika. Pandemię zlikwidował to tu może inne cuda zrobi.