  • 1. Data: 2022-03-27 19:58:06
    Temat: Wojsko Putinistanu nie ma szacunku dla szwajcarskiej marki (Białe Z logo)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://businessinsider.com.pl/biznes/znany-ubezpiec
    zyciel-usuwa-swoje-logo-z-sieci-poszlo-o-litere-z/fy
    265cb

    Gdzie za to pozwać? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-03-27 20:03:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 19:58, A. Filip pisze:
    > Gdzie za to pozwać?:-)

    Kogo i za co?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-03-27 20:25:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Kogo i za co?

    Rosję za użycie symbolu "łudząco podobnego" do tego logo. Domniemuje
    że to logo zastrzegli w Rosji bo jeśli nie to sprawa robi się jeszcze
    bardziej mętna prawnie.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-03-27 22:09:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Mar 2022 20:25:04 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Rosję za użycie symbolu "łudząco podobnego" do tego logo. Domniemuje
    > że to logo zastrzegli w Rosji bo jeśli nie to sprawa robi się jeszcze
    > bardziej mętna prawnie.

    Ja bym jeszcze wycofał wszystkie filmy z Zorro ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2022-03-27 22:12:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.03.2022 o 20:25, A. Filip pisze:
    > Rosję za użycie symbolu "łudząco podobnego" do tego logo. Domniemuje
    > że to logo zastrzegli w Rosji bo jeśli nie to sprawa robi się jeszcze
    > bardziej mętna prawnie.

    Poczytaj o "polach eksploatacji" :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2022-03-27 22:44:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Poczytaj o "polach eksploatacji" :-)

    Ta szwajcarska firma nie działa na polu wrogich przejęć militarnych? :-)

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2022-03-28 00:43:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-27, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > https://businessinsider.com.pl/biznes/znany-ubezpiec
    zyciel-usuwa-swoje-logo-z-sieci-poszlo-o-litere-z/fy
    265cb

    > Gdzie za to pozwać? :-)

    Zamiast szukać w odległych krajach, Ty się zastanów co teraz ma zrobić
    taka Zawisza Bydgoszcz.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2022-03-28 00:47:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    zyciel-usuwa-swoje-logo-z-sieci-poszlo-o-litere-z/fy
    265cb

    > Zamiast szukać w odległych krajach, Ty się zastanów co teraz ma zrobić
    > taka Zawisza Bydgoszcz.

    Zawisza Bydgoszcz [A] ma "Z" jako element kluczowy logo ale ma czarne "Z".
    Podpada (ciut) mniej.

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/Zawisza_Bydgoszcz
    [logo] https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /3/35/Zawisza_Bydgoszcz_vector.svg/57px-Zawisza_Bydg
    oszcz_vector.svg.png
    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2022-03-29 12:26:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2022 22:44:29 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Ta szwajcarska firma nie działa na polu wrogich przejęć militarnych? :-)

    Oficjalnie pewnie nie.

    Poza tym ... a zaplacila za ochrone znaku w Rosji ?

    J.

  • 10. Data: 2022-03-29 12:27:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2022 22:43:11 GMT, Marcin Debowski wrote:
    zyciel-usuwa-swoje-logo-z-sieci-poszlo-o-litere-z/fy
    265cb

    > Zamiast szukać w odległych krajach, Ty się zastanów co teraz ma zrobić
    > taka Zawisza Bydgoszcz.

    Prać ruskich :-)
    Tylko jak? :-)

    J.