  • 1. Data: 2022-03-28 00:17:47
    Temat: Antyszczepionkowiec to nazista
    Od: n...@o...pl

    Sondaż IFOP przeprowadzony w ramach tygodnia prasy i mediów dotyczył poparcia
    Francuzów dla argumentów wysuniętych przez Rosję w celu uzasadnienia inwazji na
    Ukrainę.

    Wydaje się, że 52% respondentów wierzy w co najmniej jedną z rosyjskich tez na
    temat genezy wojny na Ukrainie. 28% uważa na przykład, że rosyjską interwencję
    popierają rosyjskojęzyczni Ukraińcy, którzy chcą uwolnić się od prześladowań,
    których doświadczają. A 10% twierdzi, że wierzy, że ,,Ukraina jest obecnie
    rządzona przez juntę infiltrowaną przez ruchy neonazistowskie".

    Jak wynika z sondażu Ifop , najbardziej przenikają się przemówienia Vladimira
    Poutine'a.

    OD SPISKU ZDROWOTNEGO DO KREMLOWSKIEJ PROPAGANDY
    Jak wynika z tego opracowania, istnieje związek między francuskimi zwolennikami
    tez antyszczepionkowych a zwolennikami polityki Władimira Putina. Tak więc 71%
    antyszczepionkowców wierzy w narrację Putina o Ukrainie. Poparcie dla
    rosyjskiej propagandy jest niższe (43%) wśród Francuzów, którzy nie wierzą w
    żadną z tych teorii przeciwko szczepionkom.

    W sumie 25% respondentów wierzy w co najmniej jedną tezę antyszczepionkową i co
    najmniej jedną rosyjską tezę propagandową.

    (z translatora)

  • 2. Data: 2022-03-28 12:40:12
    Temat: Re: Antyszczepionkowiec to nazista
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 00:17:47 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > istnieje związek między francuskimi zwolennikami
    > tez antyszczepionkowych a zwolennikami polityki Władimira Putina.

    W sumie nic nowego, bo na polskich grupach dyskusyjnych można zaobserwować
    podobne prawidłowości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2022-03-28 19:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2022 o 12:40, Olin pisze:

    > W sumie nic nowego, bo na polskich grupach dyskusyjnych można zaobserwować
    > podobne prawidłowości.

    Dżejef - i na starość zostałeś faszytom:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 4. Data: 2022-03-29 11:07:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Człowiek który szczepi siebie i swoją rodzinę na WSZYSTKIE OBOWIĄZKOWE
    szczepienia a mający wątpliwości co do skuteczności takiej walki z
    wirusem która powoduje więcej szkody niż pożytku to GENERALNIE MYŚLĄCY
    WOLNY BIAŁY CZŁOWIEK ;-)

    On nawet wie kto jest ONUCĄ, kto sprzedajną unijną szują a kto ma zryty
    lewackimi teoriami beret.

    Tacy mogą pozwolić sobie na luksus głosowania na Konfederację bo wiedzą
    na kogo głosują a nie posługują się internetowymi memami "Korwin powiedział"