  • 1. Data: 2006-11-21 11:17:01
    Temat: Wniosek o spadek - ile egzemplarzy?
    Od: Mark <d...@o...plNO-SPAM>

    Witam.
    W ilu egzemplarzach nalezy zlozyc wniosek o spadek?
    spadkobierow jest piecioro - zona i 4 dzieci. Wszyscy dorosli.
    Czyli mam dostarczyc 6 egzemplarzy - 5 dla spadkobiercow, + 6 dla sadu, czy
    jakos inaczej?

    --
    Mark
    GG:19902 www.wheeloftime.prv.pl

  • 2. Data: 2006-11-21 11:32:20
    Temat: Re: Wniosek o spadek - ile egzemplarzy?
    Od: "Marcin Krzeminski" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

> [...]
    > spadkobierow jest piecioro - zona i 4 dzieci. Wszyscy dorosli.
    > Czyli mam dostarczyc 6 egzemplarzy - 5 dla spadkobiercow, + 6 dla sadu,

    Tak, 6 egzemplarzy (siódmy dla siebie na potwierdzenie zlozenia). Nie
    zapomnij o odpisie aktu malzenstwa i odpisach aktów urodzenia.

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl