  • 1. Data: 2006-11-21 10:55:13
    Temat: S E J M I S J A . P L - Serwis Obywatelski
    Od: "Marcin Miotk" <m...@a...com>

    Protesty, Petycje, Wnioski, Skargi, Referenda - Sejmisja.pl
    --------

    Ogólnopolski Serwis Obywatelski Sejmisja.pl jest miejscem przeznaczonym do
    publikacji protestów, petycji, wniosków, skarg, referendów oraz do
    zbierania podpisów pod tymi dokumentami.

    WWW: http://www.sejmisja.pl/
    Kanal RSS: http://www.sejmisja.pl/sejmisja.rss

    Zachęcam do wspolpracy partnerskiej.

    Pozdrawiam
    Administrator serwisu

  • 2. Data: 2006-11-21 11:48:44
    Temat: Re: S E J M I S J A . P L - Serwis Obywatelski
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Marcin Miotk wrote:

> [...]
    > publikacji protestów, petycji, wniosków, skarg, referendów oraz do
    > zbierania podpisów pod tymi dokumentami.

    tlo w tabeli z linknami po prostu zaj. ,

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna