  • 1. Data: 2006-11-20 22:05:55
    Temat: Ekspertyza
    Od: " Matrix" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    czy istnieje możliwość zlecenia prywatnej ekspertyzy przedmiotów,
    przechowywanych przez notariusza, tak aby sąd/prokurator uznali tę ekspertyzę ??

    Pytam, ponieważ dostarczyłem prokuratorowi w Krakowie niezbitych dowodów
    fałszerstwa, których nie uznano, wymawiając się bezzasadnymi argumentami -
    ogólnie sprawa wygląda tak - o czym mnie przestrzegały osoby z kręgów
    prawniczych - że sprawie chce się urkęcić łeb, bo jest niewygodna. Robię co w
    mojej mocy, ale nic nie skutkuje, są uparci jak diabli, przeszedłem już
    wszystkie odwołania na koniec dostarczyłem niesamowicie wiarygodne dowody na
    co prokuratura nie reaguje...
    Dla tego chcę dokonać prywatnej ekspertyzy przedmiotów, które prokuratura chce
    mi wydać natomiast ja przyjdę po odbiór od razu z notariuszem, aby
    zabezpieczył przedmioty, bym nie mógł zostać pomówiony o ew. zmiany.

    I pytanie dodatkowe, czy na wezwanie jako świadka mogę przyprowadzić dodatkową
    osobę w postaci notariusza ?? Chyba mogę ? Takiego prawa nie mogą mi chyba
    odmówić ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-20 22:19:34
    Temat: Re: Ekspertyza
    Od: AK <a...@w...pl>

    Matrix napisał(a):
> [...]
    > ogólnie sprawa wygląda tak - o czym mnie przestrzegały osoby z kręgów
    > prawniczych - że sprawie chce się urkęcić łeb, bo jest niewygodna.

    Jak na razie miałem niewiele do czynienia z prokuratorami z Krakowa,
    ale z tego co miałem to chyba zacznę podejrzewać pochodzenie
    etymologiczne słowa 'prokuratura' od 'prokurestwa'. Zresztą R.Kluska też
    pewnie miał niewiele do czynienia. ;)

    pzdr i trzymam kciuki

  • 3. Data: 2006-11-20 22:48:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Matrix" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy istnieje możliwość zlecenia prywatnej ekspertyzy przedmiotów,
    > przechowywanych przez notariusza, tak aby sąd/prokurator uznali tę ekspertyzę
    > ??

    Takiego biegłego powołuje sąd. Możliwość jak najbardziej istnieje.

    > Dla tego chcę dokonać prywatnej ekspertyzy przedmiotów, które prokuratura chce
    > mi wydać natomiast ja przyjdę po odbiór od razu z notariuszem, aby
    > zabezpieczył przedmioty, bym nie mógł zostać pomówiony o ew. zmiany.

    Ja znam tańszy i nie mniej skuteczny sposób. Zażądaj, by wydawany Ci przedmiot w
    Twojej obecności zapakowano i zalakowano w pakiecie. Twój podpis, podpis
    wydającego i notariusz niepotrzebny. Chyba, że charakter przedmiotu jest taki,
    że da się na niego oddziaływać przez opakowanie (jakieś promieniowanie,
    mrożenie, ogrzewanie).

    > I pytanie dodatkowe, czy na wezwanie jako świadka mogę przyprowadzić dodatkową
    > osobę w postaci notariusza ?? Chyba mogę ? Takiego prawa nie mogą mi chyba
    > odmówić ??

    Możesz, z tym, że w przesłuchaniu w charakterze świadka formalnie uczestniczyć
    nie może. Natomiast wydaje mi się, ze spokojnie możesz po prostu upoważnić
    notariusza do odbioru tych dowodów w Twoim imieniu.

  • 4. Data: 2006-11-20 22:59:16
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > Użytkownik " Matrix" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Takiego biegłego powołuje sąd. Możliwość jak najbardziej istnieje.

    Chodzi o to, że biegły już się raz wypowiedział, biegły ...

  • 5. Data: 2006-11-20 23:09:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o to, że biegły już się raz wypowiedział, biegły ...

    To nie ma znaczenia. Jedynie trzeba wykazać w sposób racjonalny, ze istnieje
    podstawa do przypuszczeń, że konieczne jest powołanie kolejnego biegłego. Nie
    napisałeś, czego sprawa dotyczy, to trudno coś więcej napisać.

  • 6. Data: 2006-11-23 08:47:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Możesz, z tym, że w przesłuchaniu w charakterze świadka formalnie
    > uczestniczyć nie może. Natomiast wydaje mi się, ze spokojnie możesz po
    > prostu upoważnić notariusza do odbioru tych dowodów w Twoim imieniu.

    Z moich ostatnich kontaktow z notariuszem wynika (chodzilo o
    zabezpieczenie dokumentow) ze notariusz nie moze tworzyc, czy tez byc
    strona czynnosci.
    Jedyne co moze, to swiadczyc, ze czynnosc taka miala miejsce.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm