  • 1. Data: 2006-11-21 12:13:59
    Temat: Zmiana pracy
    Od: "Pit" <bpiter69 @ poczta.onet.pl>

    Stoje wlasnie przed taka decyzja i sie zastanawiam jak to sie zrobic zeby
    nie zostac na lodzie (tzn. bez pracy).
    Chodzi mi o to kiedy i jaka umowe podpisuje sie z przyszlym pracodawca.Czy
    jest moze cos takiego jak zapewnienie o przyjeciu do pracy? Chodzi o to ze u
    obecnego pracodawcy mam 3 miesieczny okres wypowiedzenia i obawiam sie ze
    moze zaistniec taka sytuacja ze po tym okresie przyszly pracodawca moze sie
    rozmyslic i mnie nie zatrudnic.
    Jak przed takimi sytuacjami sie ubezpieczac? Czy prawo pracy jakos to
    reguluje? Jakie umowy lub zobowiazania sie podpisuje jeszcze przed zlozeniem
    wypowiedzenia?
    Prosze o podpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Pit

  • 2. Data: 2006-11-21 12:16:14
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: ps <p...@g...pl>

    Pit napisał(a):
> [...]
    > moze zaistniec taka sytuacja ze po tym okresie przyszly pracodawca moze sie

    Umowę możesz zawrzeć już dziś, z terminem rozpoczęcia pracy późniejszym.

    (..)

  • 3. Data: 2006-11-21 12:18:40
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 13:16:14 +0100, ps napisał(a):

    > Umowę możesz zawrzeć już dziś, z terminem rozpoczęcia pracy późniejszym.

    Ewentualnie umowa przedwstępna, przy czym faktycznie opcja nr 1 jest
    lepsza.

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 4. Data: 2006-11-21 12:46:52
    Od: "Pit" <bpiter69 @ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Umowę możesz zawrzeć już dziś, z terminem rozpoczęcia pracy późniejszym.

    Wielkie dzieki za odpowiedz.
    Problemem jednak bedzie to, ze bede chcial skrocic okres wypowiedzenia, a
    nie wiem na jakie skrocenie pozwoli mi dyrektor.
    Niemniej jednak dziekuje i pozdrawiam.
    Pit

  • 5. Data: 2006-11-21 13:01:06
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 13:46:52 +0100, Pit napisał(a):

> [...]
    > Problemem jednak bedzie to, ze bede chcial skrocic okres wypowiedzenia, a
    > nie wiem na jakie skrocenie pozwoli mi dyrektor.

    Możesz poprosić dyrektora o tzw. wypowiedzenie za porozumieniem stron bez
    zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na dany dzień.
    Nie wiem jak zareaguje na to, że znalazłeś pracę, więc może na początku o
    tym nie wspominaj ?

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,