  • 1. Data: 2006-11-21 11:05:40
    Temat: Żyd nie powie drugiemu, że ten jest Żydem
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Bardzo frapujące jest zagadnienie, dlaczego żadna partia zasiadająca

    w sejmie nie atakuje innej partii, ze skupia w swoich szeregach na
    wiodących pozycjach przedstawicieli mniejszości żydowskiej. W tym
    pytaniu znajduje sie już odpowiedź. Wyobraźmy sobie, że np. czlonek

    PiS, zarzuciłby liderowi innego ugrupowania, że działa tak, a nie
    inaczej z powodów ukierunkowań interesów swojej żydowskiej
    narodowości. Nie może paść taki zarzut z żadnej strony, i to nie z

    powodu oskarżenia o szerzenie antysemityzmu, ale dlatego, że nie ma
    partii, na której czele władze by nie sprawowali Żydzi. Taki zarzut
    wywołał by tylko śmiech adwersarzy i liderów pozostałych
    ugrupowań.
    Lech Kaczyński niedawno tak ochoczo odznaczał działaczy
    syjonistycznej organizacji żydowskiej KOR. I tu zarówno tych z tzw.
    "lewej", "prawej", "liberalnej", "centrowej", "konserwatywnej", czy
    innej strony sceny politycznej. J. Kaczyński czy Ziobro nie powiedzą
    do Rokity, czy Gronkiewicz-Waltz, że są pochodzenia żydowskiego, bo
    tamci by ich wyśmiali, że sami są też Żydami. Możemy sobie
    wyobrazić, co by sie wtedy działo, gdyby do takiej hucpy włączono
    Borowskiego, Szmajdzińskiego, Kotlinowskiego i innych. Spisek Żydów
    przeciwko narodowi polskiemu byłby przez nich samych odtajniony.
    Dziennikarze, o znaczących rysach twarzy, jak Dorota Gawryluk, Dorota
    Wysocka, Jacek (Michał) Karnowski, Krzysztof Ibisz, Zimoń także nie
    podejmą
    tematu. Co to to nie, na tych to na pewno nie można liczyć. Zresztą,

    telewizja i media żyją swoim światem, nierealnem we współczesnym,
    otaczającym nas świecie. Oni mają swój świat.

    Dziś nadal aktualne jest przedwojenne powiedzenie, które moja ciocia
    powtarza:

    "Żyd rządzi i Żyd sądzi" - Stefania Żak z domu Romaniuk, a także
    mojej mamy:
    "Żyd bije, Żyd płacze i żydowa prawda" - Antonina Niedźwiecka z
    domu Romaniuk.

    Na pierwszym miejscu jest potrzebna Polsce lustracja na pochodzenie.

    boukun

  • 2. Data: 2006-11-21 11:12:48
    Temat: Re: Żyd nie powie drugiemu, że ten jest Żydem
    Od: ps <p...@g...pl>

    boukun napisał(a):
    (..)
    > Na pierwszym miejscu jest potrzebna Polsce lustracja na pochodzenie.

    Idź się lecz.

  • 3. Data: 2006-11-21 11:24:22
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    boukun napisał(a):

    <CIACH>

    a masoni i cykliści to pies??? Toz to jawna ich dyskryminacja!!!

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2006-11-21 11:28:41
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    ps napisał(a):
    > boukun napisał(a):
    > (..)
    > >

    > Idź się lecz.

    Mam urzędowo - nie jestem wariatem:
    -------------------------
    Sąd Rejonowy
    II Wydział Karny
    58-100 Świdnica, ul. Różana 2

    Sygn. akt II Kp 413/06
    1 Ds. 1061/06

    Świdnica dn. 09.11.2006 r.

    Pan Jarosław Niedźwiecki
    ul. Łużycka 75
    58-100 Świdnica

    ZAWIADOMIENIE

    Sąd Reionowy w Świdnicy II Wydział Karny zawiadamia, że
    zarządzeniem z dnia 08.11.2006 r. na podstawie art. 79§4 kpk
    cofnięto Panu obrońcę z urzędu w osobie adw. Natalii Roczniak -
    Łuszczewskiej, albowiem jak wynika z opinii biegłych psychiatrów
    poczytalnośc Pana nie budzi wątpliwości.

    ---------------------------------

    Decyzja powyższa jest wynikiem represjonowania mnie przez świdnicką
    prokurature rejonową z powodów politycznych, a dokladnie efektem
    bezprawnych jej działań wobec mojej osoby.
    Tak więc, po moim ostatnim piśmie do prokuratury rejonowej w
    Świdnicy i przesłaniu jej w załączeniu mojego przemyślenia pt. "60

    lat żydowskiej okupacji Polski", pani asesor Prokuratury Rejonowej Ewa

    Kotyra Miklasiewicz, w zwątpieniu zadała sobie pytania - "Geniusz czy

    psychopata?". Mając dylemat wydała bezprawnie postanowienie o
    powołaniu 4 biegłych psychiatrów i obowiązkowym przebadaniu mnie
    przez nich. Na te bezprawne działania natychmiast zareagowałem
    pismem zażalającym się na te bezpodstawne działanie prokuratury i
    odmówiłem stawiennictwa celem poddania sie badaniom psychiatrycznym.
    Nastepnie zostałem podstępnie zwabiony na Policje w Swidnicy i
    stamtąd w kajdankach przymusowo doprowadzony do Prokuratury Rejonowej
    w Swidnicy i poddany tam badaniom psychiatrycznym, przez oczekujących
    tam na mnie dwóch psychiatrów. Wyraziłem tam potem zgodę na
    dobrowolne poddanie się badaniu przez biegłego psychologa, co miało
    później także miejsce.
    Ponieważ w między czasie, pani Asesor Prokuratury Rejonowej, myląc
    się widocznie ze swoim naukowym powołaniem, wniosła nie informując
    mnie o tym, do Sądu Rejonowego o przyznanie mi obrońcy z urzędu, po
    otrzymaniu zawiadomienia z śądu o przyznaniu mi takowegoż
    zareagowałem wkrótce następującym pismem:

    Jarosław Niedźwiecki

    Swidnica, 07.10.2006 r.

    Sąd Rejonowy
    II Wydział Karny
    ul. Różana 2
    58- 100 Świdnica

    Dotyczy: Sygn. Akt II Kp 413/06

    Szanowni Państwo,

    w związku z zawiadomieniem Sądu z dnia 08.09.2006 r., sygnatura akt
    jak wyżej, wyrażam niniejszym zażalenie (uskarżam się), na wyżej
    wymienione zawiadomienie. Nie mam pojęcia, czego dotyczy powyższe
    zawiadomienie Sądu i nie przypominam sobie, ażebym kiedykolwiek przed

    Sądem Rejonowym w Swidnicy, II Wydziałem Karnym, składał jakiś
    wniosek o przydzielenie mi obrońcy z urzędu. Jak dotąd nie
    otrzymałem żadnego aktu oskarżenia i procedura Sądu Rejonowego
    wydaje mi się co najmniej dziwna. Z tego co wiem, według powszechnie
    obowiązującego międzynarodowego prawa, opierającego się na prawie
    rzymskim, które to także obowiązuje w Polsce, każdy oskarżony,
    któremu przysługuje obrońca z urzędu, a który o takie prawo się
    ubiegał, ma prawo wyboru swojego obrońcy.

    Proszę uprzejmie Sąd Rejonowy w Świdnicy o poinformowanie mnie o
    szczegółach powyższej sprawy i jaka procedura została tu w stosunku

    do mojej osoby zastosowana.

    Z poważaniem
    Jarosław Niedźwiecki
    ------------------------
    Po przesłaniu powyższego wg właściwości z Sądu do Prokuratury,
    otrzymałem odpowiedź z prokuratury rejonowej w Świdnicy:

    Prokuratura Rejonowa
    Swidnica
    1 Ds 1061-06-S

    Pan Jarosław Niedźwiecki

    W oidpowiedzi na pismo z dnia 07.10.2006 r., nadesłane przez Sąd
    Rejonowy w Swidnicy uprzejmie informuję, iż zgodnie z art. 79§1 pkt.

    3 k.p.k podejrzany, co do którego zachodzą wątpliwości co do jego
    poczytalności, musi miec obrońcę w postępowaniu karnym.
    Jednocześnie informuję, iż w związku ze złożoną przez biegłych
    opinią, w której stwierdzili, iż poczytalnośc Pana nie budzi
    wątpliwości skierowano do sądu wniosek o cofnięcie wyznaczonego
    obrońcy z urzędu (na podstawie art. 79§4 k.p.k).
    Asesor Prokuratury Rejoniowej
    Ewa Kotyra Miklasiewicz
    --------------

    W świetle powyższego zastanawia fakt, dlaczego pani asesor nie
    czekając na opinie biegłych psychiatrów uprzedzała fakty?

    boukun

  • 5. Data: 2006-11-21 11:30:52
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Przemyslaw Osmanski napisał(a):
    > boukun napisał(a):
    >
    > <CIACH>
    >
    > a masoni i cykliści to pies??? Toz to jawna ich dyskryminacja!!!
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    Zdjecia nieruchomosci na stronie www:
    http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=pis&id=57

    Tu mozna zobaczyc, jak Kaczynski i Siwek podzegali do przestepstw:
    http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=pis&id=77

    Sa to nieruchmosci przejete po Expresie Wieczornym, przy Rondzie
    Zawiszy.

    Obecnie miesci sie tam centrala Prawa i Sprawiedliwosci.

    Obecny sedzia TK Wojcech Hermelinski popelni? przestepstwo oszustwa i
    poswiadczenia nieprawdy, poswiadczyl bowiem przed notaruszem, ze
    Fundacja Prasowa Solidarnosci, byla w momencie podpisywania aktu
    noatarialnego nastepca prawnym Expresu Wieczornego i tym samym miala
    prawo przejac budynki i grunty w trybie bezprzetargowym i nieodplatnie

    Wczesniej za wynajmem tych budynkow na rzecz fundacji zalozonej przez
    Kaczynskiego i arcybiskupa Goclawskiego
    zostaly skazane dwie osoby.

    Do tych przestepstw podzegali Kaczynski oraz Siwek, jako urzednicy
    kancelarii prezydenta Walesy

    wiecej na: http://www.raportnowaka.pl/archiwum.php?typ=pis&page
    =1

    przeslij dalej...
    Polska musi sie dowiedziec, co ukradl Skarbowi Panstwa Kaczynski &
    spólka,... i kim sa teraz Ci ludzie

    szczegolow zyciorysu...

    Dopisz sie do newslettera
    -----------
    boukun

  • 6. Data: 2006-11-21 14:01:00
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a boukun wklepał/a:
    > Bardzo frapujące jest zagadnienie, dlaczego żadna partia zasiadająca
    >
    > w sejmie nie atakuje innej partii, ze skupia w swoich szeregach na
    > wiodących pozycjach przedstawicieli mniejszości żydowskiej.

    Boukun, dlaczego ty tak na tych Żydów najeżdżasz? Wszak sam
    jesteś Żydem. Nie lubisz siebie?

  • 7. Data: 2006-11-21 14:24:46
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ps" <p...@g...pl> wrote in message
    > boukun napisał(a):
    > (..)
    >>

    > Idź się lecz.

    Dla niego już za późno.
    Każdy chory twierdzi, że nie jest chory.

  • 8. Data: 2006-11-21 14:30:49
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny/a boukun wklepał/a:

    > Boukun, dlaczego ty tak na tych Żydów najeżdżasz? Wszak sam jesteś Żydem.
    > Nie lubisz siebie?

    Prawo nie nakazuje ich kochac, więc korzysta z tego.

    Pozdro Przemek

  • 9. Data: 2006-11-21 15:14:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > boukun napisał(a):
    > (..)
    >>

    > Idź się lecz.

    Odpowiadanie temu gostkowi jest tak samo eleganckie jak sranie na dywan ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2006-11-21 15:54:53
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Przemek Lipski wklepał/a:

    > Prawo nie nakazuje ich kochac, więc korzysta z tego.

    Swoich nie lubi? Dziwne...