  • 1. Data: 2006-11-21 06:21:54
    Temat: Re: Reklamacja butów Reebok
    Od: "tumanek" <t...@o...pl>

    Ja także mam przykre doświadczenia z firmą reebok Żona kupiła
    koszulke białą z czerwonymi wstawkami. W czasie prania ręcznego temp
    zgodna z metką ok 40 stopni woda cała czerwona Koszulka po
    wyschnięciu w czeronych plamach koszmar. Rzeczoznawca orzekł : Że
    koszulka nie była odpowiednio konserwowany Całkowita wina
    użytkownika Reklamacja nie uwzględniona. Odwołałem sie od decyzji
    bo wiem że był prana zgodnie z metką a pozatym konserwuje to się
    buty a nie tkaniny jakaś paranoja . Ponownie odrzucona reklamacja
    Koszt koszulki to 90 zł do tego straciłem czas i kasę na dojazdy do
    sklepu. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIE W FIRMIE REEBOKA Sprawa zaszła dalej
    do rzecznika praw konsumentów ale nie złożyłem oficjalnego pozwu.