  • 71. Data: 2020-10-30 21:03:35
    Temat: Re: Wjazd samochodem w pieszych "śmiało pląsających po jezdni niewyłączonej z ruchu" w proteście
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 18:01, J.F. pisze:

    > Policja nie jest wszedzie, zeby zaraz mandat wystawiac.
    > Poza tym ma swoje normy, i za duzo nie moze, bo ich suweren wyp* :-P

    Czyli dalej - może albo nie może - nie to jest tematem wątku a jawne
    lecenie w chuja przez prokurature i wtórowaniu mu przez ciarkę.

    > Teraz tez zwiezli ?

    Zapewne też. Nie pytałem skąd są, ale jak mówili, że "tędy nie wolno" i
    pytałem to w takim razie którędy, to po prostu nie wiedzieli... Dziś dla
    odmiany prawie ich nie było - najwięcej było przed kościołem sw krzyża.
    Bronili go kolejno na schodach naziole, przed schodami policja przed
    policją zandarmeria, przed żandarmerią pusta ulica którą normalnie
    jeździły autobusy... a po drugiej stronie jakieś radiomaryjne szury
    antylpg;) Nie wiem kto kogo i przed kim bronił;) Pewnie pod domkiem
    kaczelnika będą bo widziałem suki na sygnale i ten sprzęcik do porażania
    hałasem, którego jednak nie moga używać i krzyczą żeby się rozejść bo
    epidemia;)

    > Moze i cos w tym jest ...

    No głupio wyjdzie jak przypierdolisz pałą córce somsiada albo koleżance
    babci z kółka różańcowego - może się kwas zrobić. W mniejszych miastach
    nie jesteś taki anonimowy, to trochę chłodzi emocje.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2020-10-30 23:07:13
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 20:46:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Z tego że skoro nie możesz rozjechać jednego, to nie wolno też trzech
    > ani 10?

    rozjechac nie, przeciskac sie - zakazu nie ma.

    > I gdzie ta luka?

    Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

    > Jak nie wina, to czemu mówią, że wykroczenie?

    Moze maja lepszy film, a moze nie maja wcale i usiluja jakies
    wykroczenie wcisnac :-P

    > Myślę, że wszelkie dyskusje zamyka, że spierdolił z miejsca zdarzenia.
    > Na to też nie ma paragrafów- mogę kogoś pierdolnać i się nie zatrzymać,
    > jak wyżyje to nie ma tematu?

    Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...
    Zreszta jak patrze na ten film, to sie zastanawiam, czy w ogole bylo
    jakies zdarzenie ...

    > Normalnie - jak już wyznaczą termin:P

    Nie po to wladza zone zwolnila, zeby teraz dac ci wygrac :-)

    > Zobaczymy...

    > NIe państwo przegra, tylko agencja...

    Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..

    J.

  • 73. Data: 2020-10-30 23:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 19:28:37 +0100, Kviat napisał(a):
> [...]

    I ile tak bys czekal ?
    Godzine, trzy, dobe, tydzien ?

    No jak, drogi zablokowane, mozesz tylko przyniesc :-)

    A jakby to byla demonstracja katolikow oburzonych na zakaz nauki
    religii w szkolach ? :-P

    J.

  • 74. Data: 2020-10-30 23:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 19:21:58 +0100, Kviat napisał(a):

    > Czyli ci wszyscy ludzie, którzy obecnie wyszli na ulice to wyszli dla
    > zadymy? Jak kibole?

    Troche inaczej ... ale czy nie o to chodzi, zeby byla "zadyma" ?
    Tzn zeby bylo glosno ...

    > Może po to, że policja celowo prowokuje?
    > Np. otacza ludzi kordonem i przez głośniki nawołuje do rozejścia
    > uniemożliwiając im rozejście?
    > Albo ludzi protestujących przeciwko faszystom siłą ściąga z ulicy i
    > umożliwia przemarsz faszystom, zamiast zgodnie z prawem rozgonić bandę
    > faszystów maszerujących ulicami?

    Ale to jest legalny marsz "narodowej" organizacji.

    A potem pretensje, jak grupa "faszystow" blokuje legalny marsz
    legalnej organizacji :-)

    > Jest zasadnicza różnica między protestem kiboli przeciwko zakazowi
    > hajlowania, a protestem ludzi przeciwko opresyjnej władzy.
    > Jeżeli policjant nie widzi różnicy, to natychmiast powinien być
    > wypierdolony z roboty.

    A kibol nie moze uwazac wladzy za opresyjna, gdy mu ta zabrania
    hajlowania ? :-)

    > To nadal nie jest powód wjeżdżania w ludzi, by naruszać ich prawa do
    > protestu.

    A jak to bedzie protest "faszystow" przeciw panoszeniu sie
    "teczowych"?
    :-P

    J.

  • 75. Data: 2020-10-30 23:37:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 16:10:25 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nieprawda. Chciałem tylko przejechać na drugą stronę i jeśli żadnego nie
    > uszkodziłem to ledwie wykrocznie drogowe. Chcesz powiedzieć, że
    > zerokurator był stronniczy czy telekulson kłamie? ;)

    No toz przeciez pytalem czy masz pancerny samochod.
    Bo jak nie, to sie juz nie bedzie liczylo co chciales, a tylko to co
    kulsony chcialy :-)

    P.S. Czy mi sie wydaje, czy kulsonom ograniczono prawo do strzelania?
    bo dawniej jak probowales policjanta przejechac, to on mogl strzelac
    do oddalajacego sie samochodu. A cos ostatnio slyszalem, ze juz nie ..

    J.

  • 76. Data: 2020-10-30 23:40:42
    Od: Kviat

    W dniu 30.10.2020 o 23:13, J.F. pisze:

    > I ile tak bys czekal ?
    > Godzine, trzy, dobe, tydzien ?

    Ty też jesteś upośledzony?
    Ile godzin był blokowany ten przejazd? Tydzień?
    Poczekałabym aż skończą, przyłączył się do protestów, a po powrocie do
    domu powiedziałbym teściowej, że się cebula w sklepie skończyła, bo
    jarosław zablokował dostawy do warzywniaka.

    > No jak, drogi zablokowane, mozesz tylko przyniesc :-)

    No i?

    > A jakby to byla demonstracja katolikow oburzonych na zakaz nauki
    > religii w szkolach ? :-P

    To nie zaproponowałbym im przywiezienia wody i jedzenia.
    Co nie znaczy, że w zamian wjechałbym w nich samochodem. Nie jestem
    debilem z wymasterowanym levelem taktyki.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 77. Data: 2020-10-30 23:56:59
    Od: Kviat

    W dniu 30.10.2020 o 23:23, J.F. pisze:

    > Troche inaczej ... ale czy nie o to chodzi, zeby byla "zadyma" ?

    Nie. Nie o to chodzi.

    > A jak to bedzie protest "faszystow" przeciw panoszeniu sie
    > "teczowych"?

    Pogięło cię? Pomyśl przez chwilę.
    Pomalujesz jednego ze swoich chłopców czarną farbą, wszystkiego ma być w
    opór, a jeżeli będą chcieli pójść do muzeum lotnictwa, to zabierzesz ich
    do muzeum lotnictwa, kurwa jego mać.

    Masz jeszcze jakieś pytania, Bolec?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 78. Data: 2020-10-31 00:08:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2020 14:18:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > dochodzi do dantejskich scen związanych z mordobiciem, bo jakaś garstka
    > niezadowolonych jakiegoś Kowalskiego blokuje.
    >
    > Na policjanta można pluć. Można go szarpać. Podobno mają być odporni.
    > Ale potencjalny Kowalski może być niezadowolony z tego, ze jakiś oszołom
    > mu maskę bezprawnie zastawia, nawet w społecznie uzasadnionym celu.
    > Wyjdzie i da w pysk. Demonstranci są silni "kupą". Ale jak już jeden,
    > czy drugi musi sam stanąć z kierowcą, to kolegów woła.
    >
    > Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest

    Jeden wystarczy, aby Kowalski zarobil w pysk, ... i nastepnym razem
    grzecznie czekal :-)

    > wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć, ma
    > szacunek do przeciwnika, to nie łazi na takie spędy, bo i po co?

    to na meczach pilkarskich juz spokoj jest ?

> [...]
    > obejść, z daleka zlikwidować. Do ataku wysyła się debili, co to wykonają
    > rozkaz, bo nie mają własnego pomysłu i nie wiedzą, że można to zrobić

    Hm ...
    a) no to kombinuj w warunkach I ws
    b) a oficer dowodzacy nie powinien miec troche rozumu i dbac o ludzi ?

    > To podobnie, jak z tym biciem zatrzymanych za brak podpisu na protokole.
    > Dokładnie ten sam mechanizm. Mądry wpisze w protokole, że odmówił
    > podpisania.

    Hm, jakby troche niebezpieczne ... bo jak kulson bedzie kazdemu sam
    wpisywal, ze odmowil ?

    > Głupi taserem będzie przymuszał do podpisu - nie wiedząc, ze
    > ten podpis nie ma większego znaczenia.

    A jesli dowodow brak, lub slabe ?

    > Moim zdaniem organizatorzy w ogóle nie ogarniają w wielu wypadkach
    > skutków podejmowanych przez siebie działań i tyle. Kto z nich bierze pod

    Owszem

    > uwagę, że ktoś w takim tłumie z emocji może zasłabnąć?

    To zazwyczaj az tak bardzo nie zagraza ... ale do czego pijesz ?
    U prawdziwych organizatorow nie moze ?

    > Albo, że jakiś
    > Kowalski broniąc swojego własnego prywatnego prawa da "po kłach"
    > demonstrantowi?
    >
    > Pamiętacie fotki z USA, jak demonstrantów odstraszył
    > facet z karabinkiem na werandzie? Prasa rozpisuje się o księdzu z
    > dubeltówką. Popierasz obronę swoich praw, czy potępiasz? Czemu
    > właściciel pięknego ogródka ma go poświecić, bo jakaś grupa postanowiła
    > akurat tu uzewnętrznić swoje niezadowolenie?

    Ogrodek to jedno, ale w USA przy takich okazjach czesto sie dokonuje
    rabunek.

    Tylko ... czy ksiedzu wypada bronic ogrodka z dubeltowka ?

    > Czemu akurat w Słubicach, a nie w całej Polsce?

    Jakis tam dyzurny prokurator kazal w calej Polsce, ale wiadomosc dnia
    byla, ze w Slubicach. No chyba, ze zle miasto uslyszalem.
    Jutro moze byc w calej Polsce.

    > Przecież chyba nikt nie
    > wierzy w to, że ci ludzie się przypadkowo na spacerach spotykają. Czy -
    > w Twojej ocenie - jak napiszę, że dziś będzie piękny zachód słońca i
    > proponuję spacer w celu jego obejrzenia, to ja zwołuję zgromadzenie?
    > Ludzie mają prawo być niezadowoleni - nawet, jeśli nie mają
    > merytorycznie racji.

    No to juz nie wiem - jestes za, a nawet przeciw ?

    To sa ci organizatorzy, czy zarzuty dęte ?

    > Może w tych Słubicach zwoływanie miało jakieś
    > szczególne właściwości?

    Moze jednak zle uslyszalem.
    Slubice/Police /Policja :-)

    https://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,264598
    33,sa-pierwsze-zarzuty-za-organizacje-strajku-kobiet
    -przed-sadem.html?disableRedirects=true

    popytaj gdzies prywatnie po starych znajomosciach, to sie okaze o co
    chodzi.
    Jak znam zycie, to PiS mianowal tam jakiegos koscielnego komendanta i
    ten sie teraz zasluguje.
    A moze ksiadz biskup zadwonil do komendanta wojewodzkiego ... ale
    gdzie biskup a gdzie Police ?

    A moze biskup byl z wizytacja, utknal w korku, i sie wk* ? :P

    J.

  • 79. Data: 2020-10-31 07:02:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 23:07, J.F. pisze:

    > rozjechac nie, przeciskac sie - zakazu nie ma.

    Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

    > Skoro przejechal i nikogo nie rozjechal, to widac byla luka.

    Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie to jednak nie było.
    Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że była
    luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że wszyscy są równi:P

    > Moze maja lepszy film, a moze nie maja wcale i usiluja jakies
    > wykroczenie wcisnac :-P

    A może są po prostu politycznymi kurwami. Sam nie wiem;)

    > Skoro baba nie byla nawet poszkodowana ...

    Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

    > Zreszta jak patrze na ten film, to sie zastanawiam, czy w ogole bylo
    > jakies zdarzenie ...

    Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo nie
    wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

    > Nie po to wladza zone zwolnila, zeby teraz dac ci wygrac :-)

    Zasadniczo to nie do końca prawda. Zwalniała, żeby swoich zatrudnić.
    Zatrudnili to teraz mogą i przywracać - w czym problem - ty płacisz.

    Raczej nie po to sądownictwo zawłaszczali, żeby obywatele wygrywali. No
    ale sąd najwyższy zrobił im psikusa, banaś poprawił. Tyle że można po
    prostu nie wyznaczyć terminu...

    > Agencja panstwowa, i odpowiada za nia skarb panstwa ... chyba ..

    Za nieistniejącą też?

    --
    Shrek

  • 80. Data: 2020-10-31 07:03:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Troche inaczej ... ale czy nie o to chodzi, zeby byla "zadyma" ?

    Nie.

    > Tzn zeby bylo glosno ...

    Tak.

    --