  • 81. Data: 2020-10-31 07:08:32
    Temat: Re: Wjazd samochodem w ludzi.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 23:37, J.F. pisze:

    > No toz przeciez pytalem czy masz pancerny samochod.
    > Bo jak nie, to sie juz nie bedzie liczylo co chciales, a tylko to co
    > kulsony chcialy :-)

    Nie ma znaczenia, gdyż kulsony nie mają broni a jedynie tarcze i pały.
    Ale nie o to chodzi - a o kwalifikację czynu. Skoro można rozganiać
    samochodem demonstrantów i to nic złego, to czemu demonstranci maja nie
    rozganiać policji skro telekuson pierdoli, że wszyscy są równi wobec prawa?

    > P.S. Czy mi sie wydaje, czy kulsonom ograniczono prawo do strzelania?
    > bo dawniej jak probowales policjanta przejechac, to on mogl strzelac
    > do oddalajacego sie samochodu. A cos ostatnio slyszalem, ze juz nie ..

    Nie mam pojęcia. W samoobronie to chyba nigy nie wolno było strzelać do
    uciekającego. Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2020-10-31 07:41:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-31 o 07:08, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Nie mam pojęcia. W samoobronie to chyba nigy nie wolno było strzelać do
    > uciekającego. Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

    Można strzelać.
    Potem się powie że miał niebezpieczne nożyczki czy inny pilnik
    do paznokci i nimi zaatakował policjanta.

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2020-10-31 08:10:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2020 o 07:41, RadoslawF pisze:

    > Można strzelać.
    > Potem się powie że miał niebezpieczne nożyczki czy inny pilnik
    > do paznokci i nimi zaatakował policjanta.

    Można, ale jednak nie wolno:P

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2020-10-31 08:43:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ilu prawdziwych wojowników widziałeś na demonstracjach? Jak ktoś jest
    > wojownikiem i ma jakiekolwiek pojęcie o taktyce, umie walczyć,

    Wczoraj byli - normalnie zawodowcy, oznaczeni, z taktyką i planem,
    prawdziwi twardziele - taki to i babce przypierdoli i seniora zagazuje,
    nie to co jakieś miękkie julki co to nawet kierowcy nie wpierdolą. Mam
    nadzieję, że po tym twoje życie jest spełnione.

    PS - ale mocni to tylko w ofensywie i z zaskoczenia byli, bo jak kilku
    zaczeło im oddawać na degolu to zapodawali tyły gonieni przez tłum
    julek. Policja niestety, mimo twojej tęskności za prawdziwymi fajterami
    na demonstracjach, nie brała specjalnie udziału, bo była związana w
    kotle na żoliborzu.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2020-10-31 11:22:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na chłopskich chyba sami wojownicy, praca na wsi to nadal ciężkie zajęcie.

    -----

  • 86. Data: 2020-11-01 22:54:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Oct 2020 18:16:54 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No i
    >jak jest z mundurową emką po wylocie? Bo policjanci nie są ubezpieczeni
    >w zus, starują z zerowym kontem w wieku 35 lat?
    Jak wylatuje przed nabyciem emy mundurowej to jest liczony jakby przez
    wszystkie lata był pracownikiem cywilnym, komenda musi zapłacić za
    niego ZUS za wszystkie lata służby. Dlatego komendantowi opłaca się
    natychmiastowa ema jeśli ktoś ma uprawnienia i zalicza wpadkę.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 87. Data: 2020-11-02 10:44:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >rozganiać samochodem demonstrantów i to nic złego, to czemu
    >demonstranci maja nie rozganiać policji skro telekuson pierdoli, że

    No toz mowilem - przetestuj :-)

    >Nie mam pojęcia. W samoobronie to chyba nigy nie wolno było strzelać
    >do uciekającego.

    Tobie nie, kulsonom ... niech Robert napisze.

    >Może kiedyś w pościgach można było a obecnie nie.

    A usilowanie zabojstwa to dobry powod do poscigu ...

    J.

  • 88. Data: 2020-11-02 10:50:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 23:07, J.F. pisze:

    >Jest - kto sprowadza niebezpieczeństwo w ruchu lądowym czy jakoś tak.

    Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie
    ma.

    >Skoro ktoś po tym przejeżdzie zostął na asfalcie to jednak nie było.

    Patrz nizej.

    >Ponowie pytanie - jak przejadę przez kordon kulsonów, to zanczy że
    >była luka i ogólnie wolno. Bo ciarka robił cholewę z mordy, że
    >wszyscy są równi:P

    A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

    >Skoro była w szpitalu to chyba jednak...

    Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

    >Skoro ty oglądając film nie wiesz, to tym bardziej kierownik na żywo
    >nie wiedział. A spierdolił. Już za to należy się sroga kara.

    W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

    Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze
    zeznawac, ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie
    potwierdzi.

    Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

    >Za nieistniejącą też?

    IMO jak najbardziej.

    J.

  • 89. Data: 2020-11-02 11:00:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 30.10.2020 o 23:13, J.F. pisze:

    >Ty też jesteś upośledzony?
    >Ile godzin był blokowany ten przejazd? Tydzień?

    Pytanie nie bylo ile byl blokowany, tylko ile bys czekal :-)

    >Poczekałabym aż skończą,

    A jakby sie po 4 godzinach nie skonczylo ?

    >przyłączył się do protestów, a po powrocie do domu powiedziałbym
    >teściowej, że się cebula w sklepie skończyła, bo jarosław zablokował
    >dostawy do warzywniaka.

    >No i?

    Zostawisz samochod na srodku drogi i pojdziesz ?

    >To nie zaproponowałbym im przywiezienia wody i jedzenia.
    >Co nie znaczy, że w zamian wjechałbym w nich samochodem.

    tylko spokojnie bys poczekal na koneic protestu, a moze nawet
    przylaczyl sie do nich :-P

    A ile bys czekal ?
    Godzine, dwie, czterry, osiem ?

    >Nie jestem debilem z wymasterowanym levelem taktyki.

    Wiec czekalbys do konca ... a kiedy bys siegnal po telefon dzwonic po
    policje ? :-)

    J.

  • 90. Data: 2020-11-02 18:53:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2020 o 10:50, J.F. pisze:

    > Jak sie przeciskasz z niewielka predkoscia, to niebezpieczenstwa nie ma.

    Skoro jedna osoba trafiła do szpitala to jednak chyba było.

    > A gdzies jest napisane, ze nie wolno ? ;-)

    Zakładam, że gdzieś obok terroryzmu:P

    > Ale w szpitalu stwierdzili, ze symuluje :-P

    A stwierdzili?

    > W zasadzie tak. Tylko co - usilowanie nieudzielenia pomocy ?

    Dlaczego usiłowanie - przecież nie udzielił.

    > Ale ... patrzac na ten film, to mam wrazenie, ze moze szczerze zeznawac,
    > ze nikogo nie przejechal, a ewentualna kamera w samochodzie potwierdzi.

    No nie wiem, jak dla mnie jak ktoś zostaje na asfalcie to jest to
    istotna przesłanka żeby sprawdzić czy nie ucierpiał.

    > Tam na poczatku byla jedna scena, gdzie ktos mu na drodze stal.

    No to jak stał, to ja jechał w lukę?

    > IMO jak najbardziej.

    Nie sądzę...

    --