    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Winni z andrychowa
    Date: Fri, 16 Feb 2024 06:35:11 +0100

    W dniu 15.02.2024 o 09:10, J.F pisze:

    > No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

    No i co z tego że wewnętrzne? Po pierwsze policjanci jak każdy obywatel
    mają obowiązek powiadomić prokuratora o podejrzeniu popełnienia czynu
    zabronionego, po drugie nie lećmy w chuja że prokurator o tym nie wie.

    > Zakładając, że wymyśli jakiś zarzut i zacznie śledztwo, to ustali,
    > ze o 10:17 zgłoszono zaginięcie, policja zaczęła poszukiwania
    > - był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
    > policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

    To czemu policja uważa że jednak dali dupy, niedopełnili obowiązków,
    dyżurny nie nadaje się na stanowisko, komendant się rozchorował, a
    badający sprawę "robił to źle" (brzmi trochę jak ukrywanie fakapów;)).
    No trochę się zebrało na standardowe "niedopełnienie obowiązków".

    > Ale przecież dokładnie tak jest :-(

    Czekam aż Robert ujawni sensację czym zawiniłem, że jestem winny śmierci
    tej nastolatki...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!