  • Data: 2019-01-06 11:42:41
    Temat: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem wieszak na TV - duzy, mocny z opisem ze do tv 60kg.
    Cena około 200zł.

    Dałem majstrowi do założenia. Zrobił. Wszystko wygladało solidnie. Sciana
    ceglana.

    Uchwyt solidny, ciezki, z wysuwanym ramieniem, telewizor plazmowy 50cali
    wiec tez ciezki.

    Az jednej nocy spadło.

    Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie. 4szt....
    Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się
    toto moze na 3 centymentrach...

    Oczywiście majster poczuwa sie do winy ze zastosował kołki z zestawu a
    nie kupił sam jakichs wiekszych ale:
    czy w takim przypadku mozna sie dopominac od sprzedawcy pokrycia
    przynajmniej czesci kosztów?

    Koszty sa w sumie naprawde spore. Telewizor nowy kosztował 3k (to nie
    wiem jak przeliczyc jego wartosc dzis, ale tak po prawdzie zeby kupic coś
    podobnej jakosci to 3k trzeba znowu wydac)
    Lekko uszkodzony mebel, uszkodzenie sciany...

    Jak byście podeszli do takiego tematu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy