  • 171. Data: 2018-01-22 15:33:31
    Temat: Re: Wellman - Piekara
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2018-01-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli wystarczy się wymeldować, by uzyskać immunitet? :)

    No nie, tutaj na grupie zaraz ci podadzą całą masę doręczeń "nie pod
    adres", które mają być lepsze od cywilizowanego doręczania przez pocztę.

    Zatem jak pracodawca ci nie wypłaci połowy pensji, to ty hyc-hyc
    szybciutko do detektywa, aby ten ustalił gdzie pracodawca najczęściej
    przebywa, za jedyne 5000zł wszystko poustala (ale bez gwarancji), potem
    już tylko doręczy za parę stówek, i będziesz się mógł cieszyć
    sprawiedliwym procesem.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2018-01-22 17:02:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-22, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No nie, tutaj na grupie zaraz ci podadzą całą masę doręczeń "nie pod
    > adres", które mają być lepsze od cywilizowanego doręczania przez pocztę.

    Ale ja się zgadzam, że instytucja doręczyciela powinna być.
    Tym niemniej to wg mnie jest wymarzony stan prawny, a nie obecny.
    Jak w obecnym stanie prawnym się wymelduję, to na jaki adres
    będzie trzeba słać pozew? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 173. Data: 2018-01-22 17:47:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 13:31, Liwiusz pisze:

    > No to podatkowych, czy skarbowych? I w czym te dane są lepsze od danych,

    To zależy jak zarabia oskarżony.

    > które by były zbierane z urzędów gmin? I tu, i tu, byłoby tylko to, co
    > podatnik/obywatel podał dobrowolnie.

    Adresu meldunkowego obywatel nie podał dobrowolnie, dobrowolnie podał
    adres korespondencji w urzędzie podatkowym.

    > No i nic. Pieprzysz bez sensu.

    Ja bym powiedział ze ty pieprzysz, dużo i bez sensu.

    > Ja też. Dlatego nie wypowiadam się w przedmiocie prawidłowości oddalenia
    > zażalenia na przywrócenie terminu, tylko w przedmiocie zasady doręczania
    > pod adres wskazany przez obywatela.

    A ja w przedmiocie bezprawnego powiększania wyroku prawie dwudziestokrotnie.

    Pozdrawiam

  • 174. Data: 2018-01-22 17:49:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 13:31, Kris pisze:

    > Wysłał pod adres zameldowania czyż nie?

    Wysłał.
    I ośmieszył tym wymiar sprawiedliwości.
    A pis będzie ich teraz dalej przerabiał po swojemu bo właśnie
    im poparcie wyborców w temacie czyszczenia sądów wzrosło.

    Pozdrawiam

  • 175. Data: 2018-01-22 17:51:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 17:47, RadoslawF pisze:

    > Adresu meldunkowego obywatel nie podał dobrowolnie, dobrowolnie podał
    > adres korespondencji w urzędzie podatkowym.

    Musiał podać dobrowolnie oba adresy.

    --
    Liwiusz

  • 176. Data: 2018-01-22 17:52:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > Tym niemniej to wg mnie jest wymarzony stan prawny, a nie obecny.
    > Jak w obecnym stanie prawnym się wymelduję, to na jaki adres

    W takim procesie politycznym jak omawiany bez znaczenia.
    Zgodnie z bandyckim prlowskim prawem jak wyślą gdziekolwiek
    to uznają za doręczone. A obywatel jest winnym że nie odebrał
    w miejscu do którego mu wysłali.

    Pozdrawiam

  • 177. Data: 2018-01-22 20:41:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 17:51, Liwiusz pisze:

    > Musiał podać dobrowolnie oba  adresy.

    Wiesz co znaczy dobrowolnie?

    Pozdrawiam

  • 178. Data: 2018-01-22 20:49:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 20:41, RadoslawF pisze:

    > Wiesz co znaczy dobrowolnie?

    Wyjaśnij o co ci chodzi, bo podejrzewam że znów coś nieprawidłowo rozumiesz.

    (dla ustalenia uwagi - podanie adresu do US to nie jest akt dobrej łaski
    podatnika, tylko obowiązek, którego niedopełnienie podlega karze).

    --
    Liwiusz

  • 179. Data: 2018-01-22 23:12:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 20:49, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > (dla ustalenia uwagi - podanie adresu do US to nie jest akt dobrej łaski
    > podatnika, tylko obowiązek, którego niedopełnienie podlega karze).

    Ano to że podanie z obowiązku nie nazwał bym dobrowolnym.

    Pozdrawiam

  • 180. Data: 2018-01-23 08:02:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-22 o 23:12, RadoslawF pisze:

    > Ano to że podanie z obowiązku nie nazwał bym dobrowolnym.

    "dobrowolnie podał
    adres korespondencji w urzędzie podatkowym. "

    Następnym razem jak zechcesz dyskutować sam ze sobą, to bądź łaskaw
    robić to we własnym gronie :)

    --
    Liwiusz