  • 231. Data: 2023-09-22 10:22:21
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Sep 2023 23:01:43 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Problem w tym, że mam podstawy sądzić, ze oni te zasiłki pobierają w
    > wielu krajach jednocześnie. To jest jeden z powodów, że nie chcą
    > przejechać granicy legalnie. Bo wówczas jeszcze ktoś by wpadł na pomysł
    > zapisania tożsamości.

    No ale zeby pobierac zasilek, to przeciez musza jakos
    zalegalizowac/zglosic pobyt.
    Zglaszaja sie np w Niemczech i Holandii i nikt ich juz nie weryfikuje?

    Poza tym legalnie bez wizy nikt ich nie wpusci.
    Ale jak ich stac na pare tys $, to moze i mogliby wizę legalnie
    uzyskać? Turystyczną.

    Tylko, ze to moze byc dowód, ze nic im w kraju nie zagraża, i
    proszenie o azyl jest nieuzasadnione.

    No cóż, mamy przecież przykład z za miedzy. Zadnej wojny przeciez nie
    ma, tylko specoperacja, jest legalna władza, demokratycznie wybrana,
    czego ci Ukrincy chca.

    A na Białorusi, to nawet specoperacji nie ma..

    J.

  • 232. Data: 2023-09-22 12:43:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 Sep 2023 23:01:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > mam podstawy sądzić, ze oni te zasiłki pobierają w
    > wielu krajach jednocześnie.

    Jednego takiego podobno nawet znasz.
    Powiadomiłeś organy skarbowe stosownych państw? To bardzo po chrześcijańsku
    zrobić coś pożytecznego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 233. Data: 2023-09-22 13:27:17
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Norma Jeane Mortenson miała?

    -----

  • 234. Data: 2023-09-22 13:36:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Za psychiatry ministra jak najbardziej, a po kolejnych 4 latach rządów P0 racjonalna
    byłaby obrona na linii Odry i Nysy.
    BTW zawsze żartowałem z mieszkających na Pradze, że wolę się uczyć niemieckiego niż
    rosyjskiego. Nie wiedząc, jak bardzo byłem
    blisko bingo.

    -----

  • 235. Data: 2023-09-22 13:37:50
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pokaż zdjęcia tych, któryś przyjąłeś pod swój dach.
    W razie czego skocz na Lampedusę czy inne Rhodos.

    -----
    > pytania o imigrantów i barierę za 1.6 mld, przez którą służby bohatersko
    przerzucały kobiety i dzieci na białoruską stronę.

  • 236. Data: 2023-09-22 13:42:23
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Spoko, Niemcy zaproponują tatuaże, te były wiele lat legalne.

    -----
    > Ewidencja imigrantów na podstawie odbitek linii papilarnych zostałaby uznana za
    naruszenie tych praw.

  • 237. Data: 2023-09-22 13:45:26
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Archiwa twojej ukochanej SB.

    A nie, zaczekaj, podobno zaczęli fałszować już w latach 70-tych przewidując, że Bolek
    będzie miał taksówkarza za ministra stanu.

    -----

  • 238. Data: 2023-09-22 13:49:26
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Co to są Sorsy?

    -----

  • 239. Data: 2023-09-22 13:51:34
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nielubianym przez władzę sprawdzi się podpisy na listach i pójdą się je_ać a nie do
    kasy po kasę.
    Proceder co najmniej od Tymińskiego.

    -----

  • 240. Data: 2023-09-22 13:57:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie, małe prywatne biura, już nie pamiętam nazwy.
    Po 1987.
    Jak kogoś przypadkiem policja nakryła na robocie w sezonie X, to w sezonie X+1 na
    wszelki wypadek składał przez pośrednika ;-)
    No i nie trzeba było stać pod ambasadą od 1:00 w nocy.
    Komercjalizację wiz to zdaje się pierwsi w PL wprowadzili Amerykanie.

    -----