  • 41. Data: 2021-11-02 13:19:43
    Temat: Re: słychać wycie, znakomicie!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 31 Oct 2021 08:41:29 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > "Interesujące" jest jak niektórzy byli dobrze przygotowani na to że
    > rejestracja Marszu Niepodległości 2021 zostanie odrzucona przez sądy.

    Sam widzisz, że jednocyfrowe IQ nie zawsze pomaga w życiu, choć wystarcza
    do walenia bejsbolem i odpalania rac.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-11-02 13:48:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Sam widzisz, że jednocyfrowe IQ nie zawsze pomaga w życiu, choć wystarcza
    > do walenia bejsbolem i odpalania rac.

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    --
    A. Filip

  • 43. Data: 2021-11-02 13:50:50
    Temat: Re: Warszawski Sąd Okręgowy rejestruje "demonstracje blokującą" na trasie niezarejestrowanego Marszu Niepodległości 2021
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 11:39:34 +0100, Kviat wrote:

    > Prawo już jest. Wystarczy go przestrzegać. Urząd ma obowiązek odmówić
    > przemarszu faszystów.
    > Do tego nie trzeba nawet prawa, wystarczy być przyzwoitym i znać historię.

    No i co z tego - sad odrzuci, i jeszcze moze za oszczerstwo skaze.

    Ale przeciez ja nie o faszystach pisze, tylko o wszystkich.
    Przeciwnicy aborcji, zwolennicy aborcji, przeciwnicy LGBT, zwolennicy
    LGBT, milosnicy psow, kotow, latawcow, rowerow, pielegniarki, gornicy,
    rolnicy - i co - kazdy sobie moze np ruch w centrum milionowego miesta
    zablokowac, bo taką ma potrzebe wyrazic swoje uczucia ?

    J.

  • 44. Data: 2021-11-02 14:09:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...] A swoja droga - nie powinno byc to prawo zmienione, zeby urzad
    > mial prawo odmowic, bo to za duze utrudnienie dla mieszkancow, i
    > zaproponowac inne miejsce? [...]

    Śmiesz podważać historyczne zwycięstwo protestu/przemarszu LGBT nad
    brakiem zgody miejskich urzędasów (Poznań?)? Przecież to geje "przy
    okazji" wywalczyli legalizację Marszu Niepodległości który wcześniej
    dostawał odmowy z Warszawskiego ratusza z IMHO "naciąganymi"
    uzasadnieniami/podstawami. To se wrótilo pane Hawranek.

    Geje mieli wtedy w dupie "brak zgody/rejestracji" i przemaszerowali.
    Ktoś *teraz* twierdzi że to nie świetlany wzór do naśladowania?

    --
    A. Filip

  • 45. Data: 2021-11-02 14:44:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-02-listopada-2021 o 13:50, J.F pisze:
> [...]
    > rolnicy - i co - kazdy sobie moze np ruch w centrum milionowego miesta
    > zablokowac, bo taką ma potrzebe wyrazic swoje uczucia ?

    To się nazywa TFUUU demokracja

  • 46. Data: 2021-11-02 15:42:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 13:50, J.F pisze:

> [...]
    > rolnicy - i co - kazdy sobie moze np ruch w centrum milionowego miesta
    > zablokowac, bo taką ma potrzebe wyrazic swoje uczucia ?

    Dopóki nie nawołują do nienawiści i przemocy, to mogą.
    Co jest w tym takiego trudnego do zrozumienia?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 47. Data: 2021-11-02 15:46:46
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 02.11.2021 o 14:09, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Geje mieli wtedy w dupie "brak zgody/rejestracji" i przemaszerowali.
    > Ktoś *teraz* twierdzi że to nie świetlany wzór do naśladowania?

    Jak najbardziej do naśladowania. W normalnym kraju każdy ma prawo do
    spontanicznych zgromadzeń, pod warunkiem, że nie nawołuje do nienawiści
    i przemocy.

    Gdyby tzw. narodowcy naśladowali ten świetlany wzór, to nie widzę
    przeszkód żeby sobie też przemaszerowali.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 48. Data: 2021-11-02 16:15:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 15:46:46 +0100, Kviat wrote:

    > Jak najbardziej do naśladowania. W normalnym kraju każdy ma prawo do
    > spontanicznych zgromadzeń, pod warunkiem, że nie nawołuje do nienawiści
    > i przemocy.

    Dasz przyklad takich normalnych krajow, i linka do ich przepisow?

    Ale ale ... czy takie spontaniczne zgromadzenie nie ma w sobie czegos
    z przemocy?
    A czy ma prawo byc urzadzane na srodku ruchliwej ulicy ?

    > Gdyby tzw. narodowcy naśladowali ten świetlany wzór, to nie widzę
    > przeszkód żeby sobie też przemaszerowali.

    A "Polska dla Polakow" to do czego nawołuje? :-)

    A ktos juz sie nabijal ... narodowcy zapraszaja gosci z zagranicy ...
    czyzby po to, aby im wykrzyczec "wypierdalac" :-)

    J.

  • 49. Data: 2021-11-02 16:16:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2021 15:42:18 +0100, Kviat wrote:

    > Dopóki nie nawołują do nienawiści i przemocy, to mogą.
    > Co jest w tym takiego trudnego do zrozumienia?

    A ja to nie mam zadnych praw, i musze czekac az oni sie rozejdą ?

    J.

  • 50. Data: 2021-11-03 11:32:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Nov 2021 16:15:31 +0100, J.F napisał(a):

    > Dasz przyklad takich normalnych krajow, i linka do ich przepisow?

    Choćby Niemcy:

    Wolność zgromadzeń gwarantowana jest przez art. 8 Ustawy Zasadniczej, który
    przewiduje, iż wszyscy Niemcy mają prawo, bez uprzedniego zawiadomienia lub
    zgody w pokojowy sposób i bez broni gromadzić się (art. 8 ust. 1),

    https://www.hfhr.pl/wp-content/uploads/2012/06/Zgrom
    adzenia_spontaniczne_policy_paper.pdf

    --
    uzdrawiam