  • 91. Data: 2003-03-25 16:40:01
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Po co? Ty widze ze nawet zagladajac tam nie wyniosles zadnych
    korzysci:-)))

    Blyskotliwe kontry, jednak nic konstruktywnego... tyle potrafisz. Żalosne

    EOT

  • 92. Data: 2003-03-25 16:42:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I to pare lat temu, przed studiami...

    Przechodziles badanie na wykrywanie nowotworów piersi:-)))

    > Problem polega na niepotrzebnym, krepujacyn, niby-koniecznym badaniu,
    > ktorego inna komisja NIE przeprowadza.

    To dla Ciebie to badanie jest niepotrzebne - skadinad skad wiesz czy to ta
    inna komisja przeprowadzila badanie prawidlowo? Moze dokonali niedopatrzenia
    nie dokonujac tego badania? Zadzwon do WKU i sie dowiedz a nie goraczkuj:-))

    HaNkA

  • 93. Data: 2003-03-25 16:50:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >W 'moim' przypadku
    > tego wyboru nie ma i tego dotyczyl moj post!!!!!

    I co z tego? Skoro przechodziles przez komisje to miales do wyboru lekarzy?
    Dlaczego Twoja dziewczyna mialaby byc uprzywilejowana? Proponuje aby nosila
    przy sobie karteczke ze w wypadku gdyby zdarzylo sie jej jakies
    niebezpieczenstwo zagrozenia zycia byla ratowana tylko przez lekarzy plci
    zenskiej :-))))

    > Nie podoba ci sie dany lekarz/lekarka - to idziesz do innego!

    Ale tu nie masz takiego prawa manewru wiec sie po prostu z tym musisz
    pogodzic:-))

    > jest ekshibicjonista zaskakujacy np HaNkE na ulicy i
    > machajacy fujarka

    Stanowczo masz jakies problemy z seksem:-))

    >... moze HaNcE nie przeszkadzaloby zrobienie mu "lachy",

    Na dodatek jestes chamem bez krzty elementarnej kultury prowadzenia
    dyskusji.

    > wzglednie odwrocilaby oczy i uznala sytuacji za niebyla.

    A Twoja dziewczyna co by zrobila? Zemdlalaby na srodku ulicy? Znokautowalaby
    faceta i zawlokla na komisariat policji?:-))

    HaNkA UbAWiOnA

  • 94. Data: 2003-03-25 16:53:12
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > cha cha:-)) dobre dobre:-)) Po co wiec byl post na te grupe? Chyba
    liczyłes
    > ze ktos napisze co wie, czyz nie?:)))

    ty naprawde nie rozumiesz... dyskusja zupelnie bez sensu. Żaluje tylko ze
    dalem sie wyprowadzic z rownowagi, ale jawna glupota i ignorancja w ten
    sposob na mnie, niestety, dziala.
    Sorry modemowcy.
    EOT

  • 95. Data: 2003-03-25 16:56:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > NAPRAWDE BEDE PISAL WIELKIMI LITERAMI - MOZE KOBIETO WRESZCIE ZROZUMIESZ!
    > PISALEM O KONKRETNYM BADANIU KONKRETNYCH OSOB W KONKRETNEJ WKU, KTORE
    > ODNIOSLY KONKRETNE WRAZENIA I DOSWIADCZYLY KONKRETNYCH SYTUACJI I
    > KONKRETNYCH EROTYCZNYCH PODTEKSTOW.

    To niech te konkretne osoby zloza doniesienie do prokuratury o molestowanie
    seksualne - dziwne ze tego nie zrobily skoro bedac pielegniarkami chyba
    potrafia odroznic dotyk nazwijmy go "medyczny" od obscenicznego obmacywania.
    Byloby to proste do udowodnienia tym bardziej ze pokrzywdzonych jest kilka.
    Pomysl o tym. To nie boli

    HaNkA

  • 96. Data: 2003-03-25 16:59:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >ale jawna glupota i ignorancja w ten
    > sposob na mnie, niestety, dziala.

    To jak Ty wytrzymujesz sam ze soba, biedaku?:-))))

    HaNkA

  • 97. Data: 2003-03-25 17:02:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >WIELKIE LITERY, ABY DOTRZEC DO CIASNEGO
    > UMYSLU, KTORY WYDAJE SIE NIE ROZUMIEC, LUB FUCKTYCZNIE NIE ROZUMIE...

    Rozumiem, ze piszesz WIELKIMI LITERAMI zeby samemu zrozumiec co piszesz:-)))

    HaNkA

  • 98. Data: 2003-03-25 17:04:32
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Przechodziles badanie na wykrywanie nowotworów piersi:-)))

    Ty to nawet po sobie sie nie umiesz polapac :-)))) Przesledz watek - gadka
    jest o badaniu przed komisja poborowa!! :))))))

> [...]
    niedopatrzenia
    > nie dokonujac tego badania? Zadzwon do WKU i sie dowiedz a nie

    Wolalem najpierw zapytac na grupie - wracamy do poczatku...

  • 99. Data: 2003-03-25 17:09:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Przesledz watek - gadka
    > jest o badaniu przed komisja poborowa!! :))))))

    A konkretnie o tej jego czesci, ktora dotyczy badania piersi w celu
    wykrycia nowotworu. "Ty to nawet po sobie sie nie umiesz polapac :-))))"

    HaNkA

  • 100. Data: 2003-03-25 17:16:05
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > To jak Ty wytrzymujesz sam ze soba, biedaku?:-))))
    >
    > HaNkA

    jak bede mial potrzebe to poprosze cie o praktyczne porady wyniesione z
    autopsji