  • 31. Data: 2015-05-27 17:30:22
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał
    >Ja tak od dawna robię- oglądamw w stacjonarnym a kupuję tam gdzie
    >taniej, np v necie. Nic w tym dziwnego nie widzę

    Ale pomyslales co bedzie, jak wszyscy klienci tak zaczna robic ?

    >A ten w sieci to nie ma kosztów?

    Powiedzmy ze do niedawna mial mniejsze.

    Ale teraz, jak sie zacznie ze "lepiej kup w necie, sprawdz, mozesz
    oddac w 10 dni" i "na towar uzywany nalezy mi sie znizka", to sie moze
    zmienic.

    Z drugiej strony - sa kraje, gdzie i w zwyklym sklepie mozna zwrocic

    J.

  • 32. Data: 2015-05-27 19:10:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    > W dniu środa, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał
    >
    > Ale pomyslales co bedzie, jak wszyscy klienci tak zaczna robic ?

    to się już dzieje.
    sklepy wyparowują jeden za drugiem przenosząc się do internetu.
    Europa może z racji zegęszczenia ludzi i powolnej poczty nie odczuwa
    tego tak bardzo.

    Ale ja widzę miejsce na nowy biznes, Sklepy macacczki.
    Towar wystawiony do macania, ewentualnie mozesz na miejscu w iternecie
    zamówić. Wstęp za opłatą.

    > Z drugiej strony - sa kraje, gdzie i w zwyklym sklepie mozna zwrocic ...

    bo to się też opłaca.
    Raz, ze masz zadowolnego klienta, dwa że towar uzywany też można
    sprzedać z zyskiem.

    Ba, są sklepy, która same wyszukują czy w okolicy nie ma niżeszej ceny
    niż ich własna i same zwrócą ci różnicę jeśli takową znajdą. Nie musisz
    sie o to upominać.

  • 33. Data: 2015-05-27 19:11:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 12:03, RadoslawF pisze:

    > A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje
    > towar w rozpakowanym czy rozdartym opakowaniu to kupisz
    > bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany ?

    Oczywiście.

    Mało tego. W drugim Euro w końcu otworzyli mi dwa komplety słuchawek.
    Przesłuchałem oba. Wziąłem jeden z nich, ale ponieważ niezdarny
    sprzedawca rozdarł opakowanie przy otwieraniu do testów - zamówiłem
    słuchawki nieotwierane.

    Co więcej - poradziłem im, żeby nie chowali tych słuchawek do pudełek,
    bo mają je właśnie w świetniej cenie i jak pozwolą posłuchać innym
    klientom - to ci na pewno kupią.

    Chodzi o model: Philips SHL 3260 za 160 zł. Grają świetnie w porównaniu
    do konkurencji nawet trochę droższej i przyjemnie leżą na głowie.

    Wczoraj w jednym Euro, jednym Mediamarkt i jednym Saturnie nie pozwalali
    mi rozpakowywać.

    --
    MN

  • 34. Data: 2015-05-27 20:10:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 22:41, Marcin N pisze:
    > Co to za czasy, że mam kupić sobie słuchawki na podstawie opakowania?
    > Nigdzie nie pozwalają przesłuchać, jak grają.
    > I nie chodzi tu o modele za 30 zł, ale znacznie droższe.
    >
    > Mają wystawione 10 modeli a 20 innych tylko w pudełkach.
    > Czy jest na nich jakiś hak?

    Szczoteczki do zębów też chcesz sprawdzać?

  • 35. Data: 2015-05-27 21:33:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    > zadowalający, to rozważę zakup.

    Pytanie było do osobnika mającego pretensję że sprzedawca
    nie chce dla jego zachcianki rozpakować sprzedawanego towaru.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2015-05-27 21:37:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 19:11, Marcin N pisze:

> [...]
    > Przesłuchałem oba. Wziąłem jeden z nich, ale ponieważ niezdarny
    > sprzedawca rozdarł opakowanie przy otwieraniu do testów - zamówiłem

    Mijasz się z prawdą.
    Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak
    nieotwierane.
    I nie zastanowisz się kto ma zapłacić za otwarcie, a będzie kosztowne
    bo opakowanie rozdarte.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2015-05-27 21:40:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 20:10, t-1 pisze:

    > Szczoteczki do zębów też chcesz sprawdzać?

    I koniecznie bieliznę przymierzyć. A kto mu zabroni chcieć ?

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-05-27 21:53:03
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.05.2015 o 16:57, qwerty pisze:
    > Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W euro-rtv-agd (bo nie ma takiego sklepu RTV-euro-agd) nie pozwolili
    > mi sprawdzić czytnika e-book (znaczy mogłem, ale z zastrzeżeniem, że
    > go kupię).

    Widać zależy od konkretnego sklepu.

    p. m.

  • 39. Data: 2015-05-27 23:08:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Worki do odkurzaczy??

    Oleje, płyny itp do samochodów

  • 40. Data: 2015-05-28 00:19:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 May 2015 08:18:08 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > A ten w sieci to nie ma kosztów?

    W domyśle było, że stacjonarny ma większe od takiego internetowego,
    rzecz jasna.

    --
    Marek