eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
    gs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Wed, 27 May 2015 15:12:15 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 20
    Message-ID: <5565c2b4$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.156.150
    X-Trace: 1432732340 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8369 83.30.156.150:51284
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1893
    X-Received-Body-CRC: 1038998949
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748390
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    >W dniu wtorek, 26 maja 2015 22:41:32 UTC+2 użytkownik Marcin N
    >napisał:
    >> Czy jest na nich jakiś hak?
    >Generalnie nie szukałbym haka tylko sklep zmienił/kupił przez net.
    >Na szukanie haków szkoda czasu i specjalnie sensu nie widze. wolny
    >rynek mamy i jeśli sprzedawca nie chce rozpakować i dać do
    >przetestowania to jego sprawa. Klienci głosują nogami i to jest
    >najlepszy hak.

    A jak to z netem - klient ma prawo do przetestowania, czy tylko do
    zwrotu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu ?

    Opakowania bywaja np blister z folii, przezroczyste, zaklejone, co
    przyslali widac, ale posluchac sie nie da, no i bez nozyczek nie
    rozpakujesz ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1