  • 1. Data: 2018-12-13 23:36:28
    Temat: W Europie kary śmierci nie wymierzają sądy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.reuters.com/article/us-france-security-m
    inister/french-interior-minister-confirms-death-of-s
    uspected-strasbourg-shooter-idUSKBN1OC2X9

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-12-14 14:41:29
    Temat: Re: W Europie kary śmierci nie wymierzają sądy
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > https://www.reuters.com/article/us-france-security-m
    inister/french-interior-minister-confirms-death-of-s
    uspected-strasbourg-shooter-idUSKBN1OC2X9

    W Polsce jest tak samo.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-12-14 14:46:04
    Od: <1...@4...144604.invalid> (Tom N)

    A. Filip w

    Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym!

    > https://www.reuters.com/article/us-france-security-m
    inister/french-interior-minister-confirms-death-of-s
    uspected-strasbourg-shooter-idUSKBN1OC2X9

    Bałeś się, że ciąg dalszy artykułu twój idiotyczny temat zbije w
    milisekundę?

    "He said three police officers had stumbled across a man they believed to be
    Cherif Chekatt in the street and went to arrest him. He turned to fire on
    them and they shot and killed him."

    Jesteś IDIOTĄ

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2018-12-14 15:30:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    <1...@4...144604.invalid> (Tom N) pisze:
> [...]
    > Cherif Chekatt in the street and went to arrest him. He turned to fire on

    Czy to jest prawdą że zabicie było _wystarczająco_ uzasadnione
    okolicznościami? Chyba+ tak ale z pewnością nie na pewno.
    Ja odniosłem dziwne wrażenie że sprawcy podobnych czynów
    "intrygująco często" nie przeżywają próby aresztowania
    we Francji i Niemczech. Nie to co w Norwegii gdzie nawet
    Breivika wzięli żywcem.

    Nie masz aż takich (wielkich) wątpliwości jak ja? Masz inną opinię.
    Nie masz zupełnie jakichkolwiek wątpliwości? Wtedy dla mnie to ty
    jesteś beznadziejnym idiotą.

    "Wierz i sprawdzaj" (Dowieriaj no prowieriaj).

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-12-14 16:15:46
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-14 o 15:30, A. Filip pisze:

> [...]
    > jesteś beznadziejnym idiotą.
    >
    > "Wierz i sprawdzaj" (Dowieriaj no prowieriaj).

    Ale wiesz że jesteś debilem, prawda?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-12-14 17:32:28

    Jeszcze by wydał zleceniodawców i cały pogrzeb na nic.

    -----